יום שבת, 1 באוקטובר 2011

אומנות ההומור והעיצוב

כאשת מקצוע, יועצת וכותבת על עיצוב וכמי שעסקה 4 שנים בלימודי עיצוב הגעתי למסקנה : אנשים לוקחים את כל עניין העיצוב יותר מידי ברצינות, הרבה פעמים גם אנשי המקצוע לוקחים את עניין העיצוב יותר מידי ברצינות.

הומור: דלת מפירוקים, פופים סרוגים


שלא תבינו לא נכון : אני מתייחסת למקצוע שלי בחרדת קודש, אני מאמינה גדולה בכך שעיצוב נוח, ביתי, נכון, יכול שנות את הרגשתם ותחושתם אלו החיים בצילו.אבל הבחירות אוי אוי הבחירות וההחלטות אוי וי ההחלטות הן לא הרות גורל, הן לא שאלה של חיים ומוות והן בטח ובטח לא שאלה של חוקים.

הומור: המינגווי במטבח


אני מאמינה שעיצוב בשילוב של נקודות הומור פה ושם, יתן לנו את הרגשת הבית שכולנו, ללא יוצא מהכלל, מחפשים. לעיתים אני נתקלת באנשים המתלבטים ימים (כן,לא הגזמתי-ימים)האם להניח את פס הדקור בחדר הרחצה באופן אנכי או אפקי, באיזה גובה, באיזה קיר. ואני בכלל אומרת : ותרו על הדקור, אם אתם לא בטוחים במשהו, ותרו עליו, איך היו אומרים לנו בצבא? יש ספק, אין ספק. אם אתם לא בטוחים לגבי משהו, אתם לא אוהבים אותו ( בדיוק כמו עם גברים..)


הומור: קישוט\גופי תאורה


נתקלתי בשאלה בפורום בו אני מייעצת :" אני מתלבטת האם לבחור משטח מטבח אפור או שמנת, אפור מאוד מתאים לצבעים, אבל אני לא אוהבת אפור" לא, לא, אל תכניסו הביתה דברים שאתם לא אוהבים רק בגלל שהם מתאימים. זה הבית שלכם, מקום המפלט שלכם, המקום שאמור לסמל את ההגנה, הניחומים,השלווה, המפלט שלכם.
בית זה המקום אליו אתם אמורים להתגעגע מכל מקום אחר בעולם.



הומור: פינת ישיבה ממטחי עץ


אל תעצבו את ביתכם, כי זה מה שראיתם במאגזין, נכון זה יפה,זה נקי,זה לבן, אבל זה לא בית.


הומור: הסדרי ישיבה בשולחן האוכל

הומור: נישת ישיבה מעץ

הומור: תמונה העשויה מציורי הילדים שלנו

הומור: דרך מקורית להצגת תמונות

הומור: מתלבטים בבחירת צבע? למה לא ללכת על הכל

הומור: גב מיטה מתריסי עץ ישנים

3 תגובות:

Blogger Wordpress Gadgets