יום שישי, 18 בנובמבר 2011

האומץ לעצב, האומץ לחיות חלומות

מתנצלת, מתנצלת, מתנצלת, בפני קוראי הנאמנים והרבים. על כך שלא הייתי פה הרבה זמן.
אני עסוקה בשבועות האחרונים בשיפוץ ביתי שלי שאו טו טו אקדיש לו פוסט שלם .
במקביל אני מפרסמת טור שבועי באתר " בניין ודיור" שם תוכלו להתרשם מהתקדמות שיפוץ הדירה.
אבל הפעם רציתי לשתף אתכם במשהו שהוא קצת אישי. אישי מקצועי. בימים אלו כשאני טרודה בשיפוץ הדירה שלי, אנשים עוצרים אותי במכולת, למשל, כשאני עסוקה לקנות קולה (לא דיאט!) לחברה שעובדים אצלי בדירה  ושואלים אותי לפשר הופעתי המאובקת, מגובסת וזרועת טיפות הבטון. כשאני מספרת להם שאני משפצת את דירתי, אני כמעט צריכה לעצור את פרץ הדמעות שלהם עבורי. אז זהו - שאני נהנת.
אני נהנת בעיקר מאחר ואני גם הלקוחה של עצמי, אני לא צריכה לשכנע אף אחד ויותר מזה, אני לא צריכה להפיג חששות ופחדים.
יש לנו בעיה בארץ ישראל. אני באמת באמת לא יודעת מהיכן היא נובעת, ובטח אם מישהו יקדיש לזה מחקר שלם הוא יצליח לרדת לשורשי הבעיה ובטח המקורות טמונים אי שם במוצאנו הפולני, בגירוש ספרד, בחיפוש אחר שורשים, במחנות הריכוז. בפרעות והשרפות.
אנשים בארץ אוהבים לעצב, באמת, הם משקיעים המון כסף ומשאבים וזמן ואנרגיות על עיצוב דירת החלומות שלהם, האמנם? החלומות שלהם? אנשים מפנטזים כל חייהם על הבית שיהיה להם כשיהיו גדולים וכשמגיע רגע האמת הם נהיים פרקטים, הם נהיים חששנים הם מפחדים. פתחו כל מגזין עיצוב פנים ואדריכלות ישראליים ותראו COPY PASTE של לבן ושמנת וסגנון ישראלי טיפוסי שהוא הכלאה בין פרובנס למודרני ( במושגים ישראלים פרקטים)
כשאני מעצבת לי את בית חלומותיי, כן גם אני פרקטית. אבל לא במחיר של חלום. לא במחיר של לעצב בית חיוור וחסר אישיות שלי. אני נכנסת להרפתקה קסומה ויודעת שהתוצאה תשקף גם את האישיות הפרטית שלי. אני לוקחת סיכונים והרבה פעמים מותרת על התעסקות בקטנות. אני נותנת לאנשי המקצוע שלי ללמד אותי מניסיונם. 
טיח בחדר הרחצה - יש לו קסם משלו

נישות קסומות 

בחדר הרחצה שלי -קומפוזיציות מענינות 
בביתי החדש, למשל, בפרוק חדרי הרחצה הישנים, התגלו כמה נישות קסומות שאמנם לא היו בתכנון אבל החלטתי לזרום אתם. התוצאה לפניכם: משחק מדהים של קומפוזיציות מיוחדת שיהיו גם פרקטיות. 


החלון עם הפרופיל הישן ובלעדיו
פרקתי חלון ישן והתגלתה קשת מדהימה, אני זורמת אתה בפרופיל החדש.


אני משלבת ישן וחדש יחד. נכון, צריך חוש, צריך כשרון, צריך ראייה עתידית. 


דלתות חדר השינה מפירוקים

דלת מזוה המטבח מפירוקים

 כל המחשבות הללו עלו לי בעקבות התקלות מקרית באתר של מעצבת פנים ספרדייה.   תראו את העיצוב, תראו את הפנים, תראו כמה אישיות יש בחללים, כמה אהבה כמה תשוקה, חלל שמספר סיפור שלם. ככה אני רוצה לראות את הבתים בישראל.
http://arquitectes.coac.net/ltarquitectura/default.html

http://arquitectes.coac.net/ltarquitectura/default.html











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets