יום שישי, 5 באוקטובר 2012

גר גרפ גרפי גרפיק גרפיקה

מתוך ויקיפדיה:
גרפיקה היא שם כללי לכל עבודת עיצוב, עימוד וסידור של אלמנטים ויזואליים, לרוב דו ממדיים כמו עיתונים, ספרים ובכרזות פרסומת. כמו כן נכללים בתחום עריכה של תמונות קיימות (כגון ריטוש צילומים) ויצירת דימויים חדשים, כגון לוגואים לחברות. בכל עבודות הגרפיקה משתמשים כיום בתוכנות מחשב מיוחדות, המאפשרות רמות גימור גבוהות ומהירות עבודה מיטבית. הגרפיקה גם היא ענף מתפתח הנלמד במקומות רבים, אם כי היא נתפסת כפחות "אמנותית" מאשר עיצוב ויותר כאמנות שימושית.עיצוב גרפי מוצלח משלב בתוכו נוחות רבה מלבד ההצלחה ליצור מראה נעים לעין. כמו כן עיצוב מוצלח מדגיש את הפרטים שהוגדרו כחשובים ביותר, ונמדד בהצלחתו להפנות את תשומת לב המתבונן אל הפרטים האלו."


אני לעומת זאת, רוצה להקדיש את הפוסט הזה לעיצוב גרפי שמבחינתי הוא אומנות כמו באומנות. להקדיש את הפוסט למעצבים גרפים אשר ברור כי הם אומנים בכל רמח וסשע , אומנים שהייתי מוכנה שכל אחד מהם יפאר את קירות ביתי ולקוחותיי. 

הראשונה היא : הולי צשטיין אומנית קולאג' מטנסי ארה"ב , מה שתפס אותי בעבודתיה אםו בעיקר החומרים והצבעים בהם היא משתמשת , חלק מעבודתיה מבוצעות על חומרי וינטאג' כגון ניירות וצילומים. היא גם מציגה בגלריות ותערוכות. ואני מצרפת כמובן את כתובת הבלוג שלה שם תוכלו להתרשם מעושר גדול יותר של סגנונות 









גרפיקה לקירות יכולה להגיע בכל צורה ופורמט, אין הרבה טפטים מעוצבים שהיו זוכים להכנס לבלוג שלי ולהיות קרויים אומנות, אבל הנה  סטודיו  אחד   פריסאי  לעיצוב בשם  MINAKANI














רק רגע לפני שממשיכים - חייבת לצרף כמה "פרסומות" גרפיות שאני אפילו לא יודעת למי לתת את הקרדיט עבורן -אבל תודו שהן מדהימות  - מה היה קורה עם פייסבוק, טוויטר, סקייפ  ויוטיוב היו קיימים בשנות ה 50-60 











"הציפורים הקטנות" של קייט ווילסון הן רק סדרה אחת מעבודות שונות שלה. הן חמודות ומצחיקות והשילוב של הטוש השחור הדק וכתם הצבע הוא פשוט מקסים . 










זהו עד כה חכו לרשימת הגרפיקה הבאה שלי 

תהנו 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets