יום שלישי, 15 במרץ 2011

עוד אחד של לפני ואחרי

כיסא 1


מודה , אני בעייתית. גם חשבון הבנק שלי בעייתי.
קשה לי למצוא פריטים שאני אוהבת לבית שלי. קניתי שולחן אוכל לפני 3 שנים כמעט. ואמרתי לעצמי שכעת כל מה שנשאר לי זה למצוא כסאות יפים ,נוחים , ובמחיר שפוי. לא מצאתי שום שילוב של השלושה . האמת? גם שילוב של שתיים מהאופציות לא מצאתי.

התיאשתי די מהר, ופניתי לשוטטות האהובה עלי :ברשת.הכפר הגלובלי הקטן שלי .פניתי לאתר יד2 , רהיטים, תת חיפוש עתיקות ( בואו לא נגזים -עתיקות...) לאחר חיפוש מעמיק מצאתי 2 כסאות משנות ה-40 עם ריפוד במושב ועוד 4 כסאות במקום אחר,גם הם משנות ה-40 עם ריפודי מושב וגב. באופן מזלי 2 המוכרות גרו במרחק כמה רחובות אחת מהשנייה. יום שבת אחד העמסתי את הרכב בששת הכסאות ( במחיר של 120 שקל כל אחד) ויאללה הביתה.
ככה נראו הכסאות כשקניתי אותם:


הכסאות הנבחרים : 4 עם ריפוד גב ומושב ו 2 עם ריפוד מושב בלבד
 כעת פניתי לחיפוש הבדים : ידעתי לאן אני פונה ,בדולינה באבן יהודה. ידעתי גם שאני רוצה לרפד את הכסאות באופן סותר לכבדות שמאפיינת אותם ,קניתי 5 בדים שונים.

התחנה הבאה דוד הרפד הנאמן שלי בפלורנטין . ביד אהובה לקח אותם דוד ,בסבלנות אין קיץ הקשיב להוראות שלי ( בכל כסא משולבים 3 דוגמאות בד שונות -למושב לגב ולגב האחורי) לאחר שפירק אותם הדביק אותם מחדש , ליטש וצבע אותם מחדש, ריפד אותם והתוצאה המדהימה לפניכם.

אם מישהו חשקה נפשו ביעוץ ועזרה בשיפוץ רהיטים ישנים , יכולים לפנות אלי . בשמחה.

כיסא 2






כיסא 3

כיסא 4

כיסא 5

כיסא 6

Blogger Wordpress Gadgets