יום שלישי, 22 בפברואר 2011

סטייל בסטייל


אתם מוזמנים לתאם איתי פגישה


פעמים רבות אנשים נכנסים לביתי ומתרגשים : "איזה בית מקסים" "איזו דירה נעימה" "כזה בדיוק אני רוצה" "למה אצלי זה לא נראה ככה" .המובן מאליו אצל האחד ,לא תמיד מובן אצל האחר. כשאני רואה את הבת שלי מקבלת 100 במבחנים במתמטיקה ופיסיקה אני תוהה לעצמי כיצד הצלחתי לגדל גאון כזה..

נו אז מה את רוצה להגיד?

כשסיימתי את לימודי העיצוב לפני 15 שנה ,הייתי בטוחה שכל מה שאעשה זה ליישם את התורה אותה רכשתי ב 4 שנות דם יזע ודמעות . אט אט הבנתי שכמו שאני צריכה להעזר באנשים ,שלא כמוני ,מבינים בכלכלה ,בשיווק, בפרסום,בחשבון..  ישנם את אלו שצריכים את ההכוונה שלי. להרוס ולבנות קירות זהו צעד מכריע בתכנון הדירה או הבית. אבל לעיתים קרובות גם הצבע הנכון על הקיר הנכון, התאורה הנכונה במיקום הנכון ואפילו הכרית הנכונה הזרוקה בנונשלנטיות  על הספה עושים את כל ההבדל.
בפעם הראשונה שהבנתי את זה היה כשחברתי התקשרה אלי וביקשה מימני להיפגש איתה באיקאה. הגענו לשם ואני הרגשתי כמו דג במים, חברתי הסתובבה מבוהלת מול שפע ההצע במקום. המטרה שלה היתה להוציא את דירתה משממונה ועדיין כל מה שבחרה היו אביזרים ופריטים , איך לומר..?...משעממים ,אין מילה אחרת לתאר. שינסתי מותניים והתחלתי למלא את העגלה שלה בפריטים שונים , נגיעות קטנות של צבע. כמה אגרטלים ,כריות, שטיח ,תמונות קיר ענקית , נרות ,קערה ,מדף . כשעמדנו בקופה ,ראיתי את הספקנות בעיניה , "לעולם לא הייתי בוחרת את הדברים האלו" היא מילמלה. למחרת על הבוקר ( כן ,כן בוקר ! 7 וחצי)  צלצל הטלפון שלי " מרב ,תודה ,תודה ,את לא מאמינה איזה שינוי , מדהים ".
אז אם כרגע , אתם לא נמצאים במצב לערוך שינוי דרמטי מידי ועדיין מרגישים שהדירה שלכם צריכה לההפך לבית. אתם מוזמנים לתאם איתי פגישה  , זה יכול להיות בבית ,או אצל ספק מסויים. זאת יכולה להיות סדרה של פגישות או יעוץ אחד.
אני פה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets