יום שני, 10 בינואר 2011

עיצוב זמני לעונת המעבר \ מחירי מבצע

אני גרה בדירות שכורות כמעט כל חיי הבוגרים.אני עושה זאת מבחירה .
כשעזבתי את דירתי המעוצבת למשעי בתל אביב היה לי קשה בתחילה , היה לי קשה להיכנס לבתים לא שלי .  
אני רגילה להיות בשליטה על חיי, גם אם מדובר על צבע האריחים בחדר ברחצה, שלא לדבר על חדר המגורים.
גרתי בכל כך הרבה דירות,עברתי מטבחים עם ארונות מטבח מצופי פורמייקה  בירוק צפרדע.
חדרי רחצה תכלכלים להקיא.
קירות מסוידים בלבן צח שפועל סיני סייד במהרה יום לפני שנכנסתי לגור,בתי מנורה חשופים ועגמומיים .
ועוד ועוד .
בכל זאת היה משהו משותף לכל הבתים בהם התגוררתי כולל הנוכחי:
תוך מספר חודשים הורגשה יד המעצבת שלי.
הפוסט הזה הוא על עיצוב זמני  או עיצוב מעבר
לא משנה אם אתם גרים בדירה או בית שכור ולא חשוב אם אתם לא משקיעים כרגע בעיצוב ,כי הילדים עדיין קטנים ואתם לא רוצים שיהרסו את ספת ה30,000 שקל שאתם מפנטזים עליה.
השבוע בעקבות תגובה של אחת מחברותי בפייסבוק על צילום שפרסמתי הבנתי שרבים האנשים שאינם מודעים , כי ניתן להגיע לעיצוב מדהים גם בבית זמני.
אני לא מדברת על אותם אנשים ,בעלי תקציב לא מוגבל, שאין להם בעיה להיכנס לדירה זמנית לבנות קירות גבס להזמין צביעה אומנותית לכל קיר לחפות בטפטים להחליף אריחים וארונות מטבח...
אני מדברת על אותם אנשים שיודעים כי הם  יתגוררו בבית הנוכחי שנה שנתיים ואולי מעט יותר, אבל מעדיפים לחסוך את המשאבים לדירה הקבועה.
אבל למה לדבר????
אני מצרפת תמונות יפיפיות של חדרים וחללים יפיפיים בעלי תקציב נמוך שכל אחד מאיתנו יכול להגיע אליהם עם הסברים כמובן.
מוזמנים להפנות אלי שאלות , תגובות, התיעצויות.

כמה קישורים מומלצים:

  • איקאה ! בשילובים הנכונים אפילו איקאה יכולה להראות מיוחדת..
  • לימינציות יש היום בכל מקום ומכל סוג -אל תתפתו לקנות את הזולות ביותר -רמת השחיקה שלהן גבוהה מאוד ותוך זמן קצר הרצפה תראה כמו קרטון מקולף. היתרון בלימינציה שהיא ניתנת לישום מהיר על רצפה קיימת. השדרוג שנוצר הוא פשוט מדהים בהשוואה לעלויות.
  • בדי ריפוד : מקום שמצאתי דרך הפייסבוק -עדיין לא ניסתי אותו -אבל לפי ההמלצות נראה לי מקום שווה. ( בדולינה)
  • טפטים : תגידו לאלירן שאני שלחתי אתכם...יש לו מבחר של טפטים לכל תקציב כולל לרהיטים(מטפטים)
  • מדבקות קיר : מיוחדות מיוחדות ,שידרוג רציני לכל חדר ומחירים שפויים לדירות זמניות.(אוריון עיצובים)
  • מרפדיה : הרפד הקבוע שלי -מומלץ בחום.(תגידו שמרב המעצבת גיסתו של ד"ר אביגד שלחה אתכם...) (מרפדיית שנהב)
  • טמבור: אם תקבעו פגישה .יקבלו את פניכם ובסבלנות יסבירו לכם את כל האופציות העומדות בפניכם לצביעת קירות. בחנות  שבאולם התצוגה ,ראיתי  שנותנים הדרכה על שיטות הצביעה השונות.
  • ריהוט ישן ,יד שנייה, וינטאג': דודים ודודות סבים וסבתות..אבל ברצינות : אצלי בבית יש כסאות בפינת האוכל שרכשתי משתי מוכרות שונות ביד-2 . שולחן העבודה שלי הוא משוק הפשפשים והכורסאות מההורים של אשתו של אחי...
אשמח לשמוע ולקבל המלצות נוספות


רצפת לימינציה ניתנת היום ליישום במחירים שווים לכל נפש -שימו לב לכורסאות כאלו ניתן למצוא בכל מקום עדיין ולרפד



שימו לב לשלט העץ מעל המיטה -כל שלט\תמונה\פוסטר שיתלה כך יהווה את העיצוב בחדר-לא צריך יותר


שימו לב לשרפרף העץ הלבן -לי אישית יש כאלו לפחות 4 שקניתי בשוק הפשפשים בכמה עשרות שקלים

תמונות,צילומים ,ציורים של הילדים מהגן -לא חשוב -תראו איזה קיר מרשים

טוב-אז אולי לא בסלון-אבל בחדרי הילדים : קולז' משאריות טפט -מדהים ופשוט

הייתי חייבת: כמה פשוט כמה יפה

בכל זאת למי שבא לו קצת השקעה: באולם התצוגה של טמבור בבני-ברק תוכלו לעבור הדרכה כל כל סוגי הצביעה

רואים את השידה התכלת המדהימה? תוכלו למצוא כאלו בשוק הפשפשים-כן כן זה שביפו

שוב דוגמא לכמה יכולים להוסיף צילומים -אפילו לא ממוסגרים





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets