יום שישי, 17 בינואר 2014

נעימות שבת

אחרי התלבטויות (לא קשות) החלטתי למזג את 2 הבלוגים האהובים עלי, סימני עיצוב שהוא הבלוג הראשי שלי ושעל שמו נקרא המדור החדש שלי במאקו LIVING .
מי עוד לא יודע על המדור החדש שלי ? הנה הוא פה - תראו בעצמכם.
בחזרה לעיניננו.
לחסוך לכם הקלקות ולי בילבולים הם חוברים יחד MY FB  ו"סימני עיצוב"
אז קבלו לשבת משהו קצת אישי.

השבוע הייתי הבה בנסיעות, בכבישי הארץ כשאני נוהגת אני נוהגת להקשיב לרדיו ועושה קצת הפסקה מהמוסיקה הקבועה שלי, אז הנה אספתי לכם באדיבות SHAZAM ידידי הטוב כמה דברים שנהנתי להקשיב להם בכבישים.
משתדלת לגוון שלא ישעמם.


צ'אט היקר שמעולם לא מאכזב, לא בשירה ובטח לא בנגינה ותמיד כשאני מקשיבה לו אני חושבת איך איש יפה כל כך ומוכשר כל כך יכול היה להיות עצוב כל כך. ( לא שאני לא מבינה רק עצוב לי על זה)







חייבת קצת כבד -אבל אין כמו קול המוסיקה לנסיעות ארוכות לצפון -הולך טוב עם הירוק מסביב.


עוד שיר שזכה להמון ביצועים ואת זה לא הכרתי ואהבתי מאוד







טוב, השיר הזה פשוט מזכיר לי כל פעם את הסרט הגדול והמצחיק הזה שבו רוברטס מגלמת את הלוזרית ( המדהימה כרגיל) שנזכרת שהיא מאוהבת בחבר הכי טוב שלה שנייה לפני שזה מתחתן עם המדהימה לא פחות והכל כך מצחיקה בסרט הזה דיאז.



אחד מהשירים האלו שאני נהנת לשמוע בנהיגה לא בטח עד כמה הייתי שמה לב אליו אם , למשל, הייתי מקשיבה לו ליד שולחן העבודה שלי.




ואחרון אחרון חביב שזכה , לדעתי, למאות ביצועים : הנה אחד שלא שמעתי עד כה עדיין :





שבת שלום 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets