יום רביעי, 1 בינואר 2014

וזאת היתה 2013 וזאת תהייה 2014 -באהבה לכל קוראי

פוסט חביב לסוף שנה, נכון יותר לתחילת שנה חדשה. 




כווולם סיכמו ואני??? אני רק חולקת איתכם את הסיכומים של כולם.

נתחיל עם קצת מוסיקת רקע שתנעים לכם את הקריאה : 


פשוט כנסו לפה ותתחילו לנגן 


או,קי כעת כשיש לנו אחלה מוסיקה לשנה החדשה, אפשר קצת פחות קליל:

70 הכתבות הכי נצפות באתר הידוע YATZER


בחזרה למשהו נחמד : צפו בסרטון גם הוא של YATZER שמסכם בשניות את כל 2013 

הנה פה הסרטון המדהים



האתר\בלוג Poppytalk  יצא גם הוא בסיכום לשנת 2013 : תוכלו למצוא אותו פה בקישור של התמונה הזאת 

סיכום שנת  Poppytalk


גוגל כהרגלם גם הצליחו ליצור משהו מפתיע, יפה, מיוחד, מותגי וכל כך גוגלי -אז הנה GOOGLE IT  פה בקישור למטה:

http://www.google.com/trends/topcharts?zg=full


מה עוד היה לנו? אאהה הבטחתי לכם לוחות שנה להורדה חינמית והדפסה של 2014 -אז הנה פה הקישור לעוד ועוד ועוד לוחות שנה -אל תסתפקו בדף הראשון -יש עוד ועוד קישורים עד שתמצאו את שאהבה נפשכם.


לוחות שנה להדפסה -2014




והיא אפשר להתחיל שנה חדשה בלי איזו הבטחה??? לא ככה? הנה ההבטחה הכי חמודה שמצאתי -גם אם הצרפתית העילגת שלי לא איפשרה לי להבין הכל -זה פשוט חמוד


יוטיוב לא נתנים לי לעלות ישירות את הקליפ אז הנה לכם 



וכעת משהו הכי לא קשור -אבל יאללה עלי- פסקול הסרט LAST VEGAS


רביעיה כזאת -גם אם הסרט גרוע -רק בשבילם ללכת ובשביל הפסקול



זהו -סיימת-רק עוד קטן אחד -היום הישקתי את האתר הראשון שלי ( כן אני מהדוינוזאורים האלו שתיק העבודות שלהם היה אמיתי כזה שאפשר למשש) ולא שאני אומרת - אני הכי לא הנחתום שמעיד על עיסתו ( בכלל לא יודעת לאפות אני)  -אחרים אומרים שהוא מקסים -אז תהנו גם אתם 


מרב שדה עיצוב פנים


זהו - היתה לי שנה שמחה ועצובה מרגשת ומבאסת מלהיבה ומשמימה משמינה ומרזה החלק העצוב שהיא עברה והמשמח שהיא גם לימדה -אז לעולנו שנה חדשה טובה ואל תמהרו זה רק עושה קמטים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets