יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

על מעצבות, חברות וחדרי עבודה


 "Real style is never right or wrong. It’s a matter of being yourself—on purpose." 

~ G. Bruce Boyer 


מעצבים ובעיקר מעצבי פנים ( וכעת אני עוברת ללשון נקבה) יכולים לחלק את עבודתם ל 3 : פגישות עם לקוחות, בילוי באתרי הבנייה והשיפוץ וישיבה מול שולחן העבודה ( מול, ליד, בתוך, אצל: כל הפעולות קבילות)

בשני הראשונים אנחנו עוסקות בעיקר באינטראקציה עם בני- אדם: לקוחות, קבלנים, אנשי מקצוע, ספקים, אנשי מכירות וכו וכו וכו.

ואז מגיע הרגע שאנחנו מתיישבות לנו ליד השולחן, בחדר העבודה שלנו, מול המחשב ברוב המקרים . פה אני אדבר רק בשביל עצמי : אלו השעות בהן אני נרגעת, מוציאה החוצה את כל המידע שקלטתי במשך כל שעות העבודה, בין אם לתכנת השרטוט, לתכנת ההדמיות שלי, ללוח ההשראות או  לתכתובת עם לקוח זה או אחר. וכמובן גם החלק החברתי, בל נשכח: קיר הפייסבוק, הקבוצות הסגורות בהן אני נמצאת  יחד עם מיטב חברותי ותומכותיי, לא מכחישה גם אחוז גדול מהקשר עם הילדים שלי מתבצע דרך המחשב.
בבוקר אני מתחילה את היום עם ספל\י קפה, בצהריים עם כריך זה או אחר ובערב עם כוס יין. 

חדר העבודה שלי הוא מבצרי. 
אז החלטתי לשתף אתכם בחדר העבודה שלי ובכמה של חברותי למקצוע, כולן מעצבות מוכשרות ובנות אדם מיוחדות ולכל אחת מהם חדר העבודה, פינת העבודה הייחודית והמיוחדת שלה  וכמה מהן גם שותפות למקצוע הבלוגריות שלי ואני שמחה גם לשתף אתכן בבלוגים המיוחדים שלהן. 

הנה לפניכם :


ענת שתיוי, חברתי היקרה, מעצבת מוכשרת, את ענת הכרתי דרך מועדון הטועמות של יקב כרמל כשזה יזם מיזם של " נשים-בואי תכירו יין.." מאז תחילת המיזם עברו כבר כמעט שנתיים וחבורת הטועמות המונה בין שורותיה חבורה של בנות מדהימות מסרבת להיפרד: הפכנו להיות חברות טובות והרבה מעבר, הרבה הרבה מעבר. 

אז הנה לכם חלל העבודה של ענת בימים אלו ( הסבר קטן: מסך המחשב שוק, המחשב חובר למסך הטלוויזיה  מה שהופך את הסלון לחלל העבודה הזמני של ענת..) 

מימין -חדר העבודה, משמאל ספריית החומרים 

מימין -מגירת הציוד המשרדי ( עולה בי חשד שסודרה לכבוד הצילום..) משמאל -סלון העבודה הזמני

והנה לכם גם קישור לבלוג המקסים של ענת : TWEEBLOG 




מיכל מטלון, את מיכל הכרתי, רגע? איך הכרתי את מיכל?? אאהה כן, דרך שירי שגם את חדר העבודה שלה תראו במהרה, מיכל ושירי הן בוגרות "סטודיו ברזין"  שם למדו יחד. את מיכל הכרתי במפגש משותף של מעצבות פנים שארגנתי במסגרת התכנית שלי " גם מעצבות יכולות להיות חברות..."  היה מפגש מוצלח והיה מוצלח עוד יותר להכיר את מיכל שהיא פשוט קסם של בחורה.



חדר העבודה של מיכל



כן וגם עובדים פה...


את הבית המקסים של מיכל תוכלו לראות גם בקישור הבא שאני מצרפת לכם -ממש פה ...




ליאת הדס: אז לגלות לכם את האמת?? מעולם לא פגשתי את ליאת ועדיין אנחנו חברות ועדיין אני מחכה להזדמות להכיר אותה פנים מול פנים. אז בכל  זאת??  איך? פייסבוק . הפייסבוק מוצף במעצבות פנים כאלו ואחרות, חלקן מוכשרות ומדהימות וחלקן לא...ואני הצלחתי לדוג לי את ליאת שהיא מעצבת בחסד ובמערכת היחסים הפייסבוקית שבנינו גילתי שהיא גם אישיות מקסימה - ויש לה בלוג ממש מעורר קנאה : אז קבלו את הבלוג של ליאת 


אפור וצהוב שילוב מדהים שדורש העזה ואומץ בסטודיו של ליאת

והיתרון בכתמי הצבע שליאת זורעת בפריטים הקטנים -שתמיד ניתן להחליפם לפי הטרנד השנתי



שירי בלום : אז איך הכרתי את שירי?? מסתבר שההכרות הראשונה שלנו היתה העבר המשותף לנו בקריירה אחרת בחיים אחרים ואז נפגשנו בפייסבוק ואז נפגשנו בארוע מינגלינג של מעצבות והכרתי את שירי שהיא פשוט שוברת שיגרה בעולם מעצבות הפנים ( נתחיל בזה שאנו חולקות את אהבתנו ליין) ואנחנו חולקות שיחות טלפון רבות ומפגשים מעטים ( מידי) ויש לה חדר עבודה מקסים שאני מאוד אוהבת כי הוא מערבב בתוכו בדיוק את השילובים הנכונים של חומרים סגנונות וצבעים.




שולחן הפורמיקה הירוק של סבתא של שירי מתאים מדהים לכורסת הKARA שלה


שולחן העבודה למסכי המחשב ושולחן הפורמיקה לסקיצות 



איילת לנדאו : כמה מתאים לאיילת לעבוד בפינת העבודה הצבעונית והפרחונית והביתית שלה? את איילת הכרתי עוד בכלל לפני שידעתי שהכרתי.... כשנפגשנו בבית קפה רמת גני לפני כמעט שנה לפגישת עבודה, התברר...שחלקנו יחד יום סדנא של מאיה לנדאו.  את איילת מכירים אולי יותר בשם הבלוג המצליח שלה LULA שהוא ללא ספק אחד הבלוגים המוצלחים והמצליחים בארץ בכל מה שקשור לעיצוב, סטיילינג וטרנדים. אז קבלו את הבלוג ואת פינת העבודה של איילת. 


כמה מקסים לעבוד על מפה כזאת?



מימין -גם לי מחברת כזאת..משמאל -הקיר הזה כל כך עושה לי את זה 


עדי עמית: למען הגילוי הנאות, עדי היא לא רק חברה טובה היא גם משפחה קרובה ( אנחנו מציגות עצמנו כבנות-דודות על מנת לחסוך הסברים, אבל בעצם אימא שלה ואנוכי בנות דודות -כך שהיא בעצם בת בת-דודה, אבל מאחר ואני הנכדה הצעירה ביותר בשבט של כמעט 30 נכדים, מין הסתם בני-דודי הגדולים גידלו אותי בעצם..)
אז עדי, שהיא אחת המוכשרות שאני מכירה בעיקר בכל מה שקשור לפרטי נגרות, היא מעצבת מדהימה שיחד אנו חולקות את אהבתנו לשאבי-שיק, סגנון שוק הפשפשים, וינטאג' וכל מה שדומה.

חדר העבודה של עדי הוא בעצם בית...או נכון יותר מחסן עשוי כולו OSB ( שהוא חומר לגמרי מדליק) הנמצא במשק במושב בו היא מתגוררת והוא כל כך עדי -תראו בעצמכם:



משרד נעים וביתי 


ספריית חומרים מושקעת -ופינת המטבח עם מדפים שעדי ניגרה, ברז וינטאג' וכיור חמר של אימא רונית 










ואנוכי ....


שיהיה לכולנו שבוע טוב -וחורף מוצלח רטוב בחוץ ויבש בפנים
קר בחוץ וחם בפנים
( כן כן מתה על החורף)
XOXO







11 תגובות:

  1. פוסט מעורר השראה גם מהצד העיצובי וגם מהצד הפירגוני (יש מילה כזו?!)

    השבמחק
  2. בהחלט פוסט מקסים ומפרגן. המון תודה שצירפת גם אותי לחבורה כה שווה ומוכשרת :)

    השבמחק
  3. כייף לקרוא מרב, פוסט מלא אהבה...

    השבמחק
  4. כייף לקרוא, המון פרגון ואהבה...

    השבמחק
  5. כמה אני יודעת הוא עדיין בהקמה אבל שולחת לך את המייל שלה - היא קצת בהריון היום..אבל בטח תוכל לעזור לך

    adi.friman@gmail.com

    השבמחק

Blogger Wordpress Gadgets