יום ראשון, 4 במרץ 2012

my pip show

למרות שידעתי שהמטבח שלי הולך להיות צבעוני, על הרצפה, גוון הארונות, דלתות ממוחזרות ועץ אלון, החלטתי לא לוותר על עוד כתם צבע: רקע של טפט בארונות הפתוחים שלי. 
מאחר וידעתי שאני לא צריכה כמות גדולה, קפצתי עם בת דודתי היקרה, מעצבת מוכשרת בעצמה ומתכננת מוכשרת של פרטי נגרות. לסטודיו טווילינגן   ברמות השבים לחפש אחר הטפט האולטימטיבי. החלטנו לחלוק גליל של טפט מיד היוצר של סטודיו פיפ ההולנדית . 
מהר מאוד הבנו שעל הגלילים המדהימים של הקולקציה החדשה נמשיך לפנטז...עקב מחירם ה ג ב ו ה !! ( 600-700 ש"ח לגליל)
אבל שמחנו גם להסתפק בקולקציה של שנה שעברה. (300 ש"ח לגליל)
קצת תמונות והתוצאות. LOVE IT!!!!


טפט פיפ

עוד מהקולקציה 

מבחר מהסטודיו 


המטבח שלי עם הטפט של פיפ

הדגם הנבחר

רק שתדעו שדבק טפטים לא ממש נדבק על קרטון..

הארונית במטבח שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets