יום שבת, 18 בפברואר 2012

קצת הפוגה - המוזיקה שלי

להיות מעצבת פנים עצמאית שעובדת לבד. אני תמיד מהססת כמה שניות לפני שאני עונה כששואלים אותי "במה את עוסקת\במה את עובדת\מה את עושה\מקצוע\תעסוקה\מקור הכנסה." הניסוח משתנה בהתאם לשואל.
להיות מעצבת פנים שעובדת לבד זה אומר:
מנהלת שיווק שלום 

  • להיות מנהלת השיווק
  • מנהלת המכירות
  • היחצנית
  • המעצבת הגרפית
  • המזכירה
  • מנהלת החשבונות


המזכירה שלי מאוד מבולגנת 

  • הפקידה
  • השליחה
  • מסערת המוחות (ניסיתם פעם לקיים סיעור מוחות עם מוח אחד?)
  • הדוחפת
  • העוצרת
  • הפסימית האופטימית

להמשיך?

וכמובן עבודת השטח 


במקרה שלי אני גם כותבת ומצלמת (לא תחביב, מקצוע מהסוג שמשלמים לי עליו)
תחביבים? היו לי פעם- הם התרכזו בעיקר בקריאה וצפייה בסרטים. היום, אם אני שורדת סדרת טלוויזיה במחשכי הלילה בערוץ הקומדיה אני מרגישה מאוד בעלת זמן איכות תרבותי..
אני לא מותרת על זמן  איכות עם הילדים  ושאר האהובים של חיי והחברות הטובות -אין מצב.! וגם על המוסיקה שלי לא מותרת .
ואני לא מתלוננת! אני מאושרת! תנו לי עוד עבודה. תעצרו אותי תעצרו אותי.

אז ככה על קצה המזלג:
הדיסקים האחרונים שרכשתי: ( אתם יצאתם פעם מחנות מוזיקה עם דיסק אחד בלבד?) ולכל אחד יש קישור ואני ממליצה בחום לשמוע ולהקשיב ולהתאהב במוסיקה הזאת.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets