יום שלישי, 15 במרץ 2011

עוד אחד של לפני ואחרי

כיסא 1


מודה , אני בעייתית. גם חשבון הבנק שלי בעייתי.
קשה לי למצוא פריטים שאני אוהבת לבית שלי. קניתי שולחן אוכל לפני 3 שנים כמעט. ואמרתי לעצמי שכעת כל מה שנשאר לי זה למצוא כסאות יפים ,נוחים , ובמחיר שפוי. לא מצאתי שום שילוב של השלושה . האמת? גם שילוב של שתיים מהאופציות לא מצאתי.

התיאשתי די מהר, ופניתי לשוטטות האהובה עלי :ברשת.הכפר הגלובלי הקטן שלי .פניתי לאתר יד2 , רהיטים, תת חיפוש עתיקות ( בואו לא נגזים -עתיקות...) לאחר חיפוש מעמיק מצאתי 2 כסאות משנות ה-40 עם ריפוד במושב ועוד 4 כסאות במקום אחר,גם הם משנות ה-40 עם ריפודי מושב וגב. באופן מזלי 2 המוכרות גרו במרחק כמה רחובות אחת מהשנייה. יום שבת אחד העמסתי את הרכב בששת הכסאות ( במחיר של 120 שקל כל אחד) ויאללה הביתה.
ככה נראו הכסאות כשקניתי אותם:


הכסאות הנבחרים : 4 עם ריפוד גב ומושב ו 2 עם ריפוד מושב בלבד
 כעת פניתי לחיפוש הבדים : ידעתי לאן אני פונה ,בדולינה באבן יהודה. ידעתי גם שאני רוצה לרפד את הכסאות באופן סותר לכבדות שמאפיינת אותם ,קניתי 5 בדים שונים.

התחנה הבאה דוד הרפד הנאמן שלי בפלורנטין . ביד אהובה לקח אותם דוד ,בסבלנות אין קיץ הקשיב להוראות שלי ( בכל כסא משולבים 3 דוגמאות בד שונות -למושב לגב ולגב האחורי) לאחר שפירק אותם הדביק אותם מחדש , ליטש וצבע אותם מחדש, ריפד אותם והתוצאה המדהימה לפניכם.

אם מישהו חשקה נפשו ביעוץ ועזרה בשיפוץ רהיטים ישנים , יכולים לפנות אלי . בשמחה.

כיסא 2






כיסא 3

כיסא 4

כיסא 5

כיסא 6

5 תגובות:

  1. את ברת מזל ,איזה כסאות מקסימים רכשת...

    דליה

    השבמחק
  2. מקסים. כסא מס' 6 מהמם וגם האחרים מלאי השראה ומעוף.
    ממלילצה לך לבקר גם בגלריה אלדין, מרגוזה 8, יפו. ליד שוק הפשפשים. טיפוס ססגוני ומעניין ויש לו פריטים מאד מיוחדים ויפים. גם אפשרי לחשבון הבנק...

    השבמחק
  3. תודה -ותודה על ההמלצה

    השבמחק
  4. אשפר המלצות לחנויות ריהוט ישנות עם פריטים שווים ולא יקרים מדי? תודה , הודיה.
    hoda81@walla.com

    השבמחק
  5. בשמחה הודיה -אני אפרסם בקרוב פוסט בנושא -אם תצטרפי להיות מנויה לבלוג תוכלי לקבל עדכון כשיתפרסם

    השבמחק

Blogger Wordpress Gadgets