יום שבת, 12 בפברואר 2011

The colors of LOVE

למה? מי החליט ? ועל מה ? שורוד הוא צבע האהבה?



OMG-ורוד זה צבע של בנות
  לא פלא שהגברים שלנו נרתעים מהרעיון של היום הזה. אני בטח לא מחדשת לכם : לגברים ,לרובם, יש בעיה עם הצבע הורוד. הם צריכים להיות מאוד מאוד מאוד בטוחים בגבריותם או לחלופין לשמוח בחוסר גבריותם על מנת לאהוב ורוד .הסיבה שאחוז מאוד קטן של גברים מסתובבים בבגדים ורודים , נוהגים ברכבים ורודים או אפילו שותים משקאות ורודים היא כי רובם עדיין לא בטוחים בגבריותם ,זה  בטח הקטע של הצלע והתפוח ובלה בלה בלה ,ידה ידה ידה כל השאר היסטוריה.
אבל כשאני רוצה לכתוב פוסט על עיצוב ליום האהבה כל מה שאני מוצאת זה ורוד ,ורוד ,ורוד .

אז ראשית : למה ורוד?

ורוד - ורוד מסמל אהבה בלי תנאים, חמימות ודאגה, יצירתיות ואינטואיטיביות נשית. יש בו אהבה וקבלה, קבלה עצמית ואת האחרים.  כאשר אנו מתחברים אליו, האנרגיה שאנו מקרינים לאחרים והתגובה שאנו מקבלים מהם חזרה, משתנים, ומתקבלת אנרגיה רכה, חמימה ורגישה, תמצית החיים שבאה מן הלב והנשמה.  (מתוך אתר אלטרנטיבי )

באתר מיסטיקה נוסף מצאתי גם מאמר שלם על הצ'אקרות השונות ועל צ'אקרת הלב ווהצבע הורוד של הצאקרה.
אבל...מסתבר שיש עוד צבעים .אני לא אכנס לתאוריות שלי על קונספירציות נשיות לפירסום הורוד כצבע האהבה ,ובהזנחה פושעת של הירוק ל,משל, האם ידעתם שהצבע השולט בצאקרת הלב הוא בעצם ירוק והורוד רק נילווה לו?

בעיצוב כמו בעיצוב אין דבר כזה שאין דבר כזה -לפניכם מבחר חדרים מעוצבים בצבעים שונים והסבר על כל צבע וצבע . תגלו שכל הצבעים משוייכים לאהבה ולרגשות חיוביים אחרים. ובאהבה כמו באהבה : על מנת שהיא תצלח אנחנו צריכים מינון נכון מהכל .


האם ידעתם כי הצבע האדום הוא צבע של אהבה ואנרגית חיים? האם ידעתם כי יש בו את אנרגיות התשוקה האהבה והמחיובת?



אדום - צבע של אהבה ואנרגית חיים

נעבור לכתום : כתום מבטא אושר, שמחה שמימית, תובנה, רגשות, תחושת בטן, התלהבות, חברתיות ואהבת חברה, השראה, ויתור, יוזמה, הוצאה מן הכוח אל הפועל.
בכתום חיות וחוזק - כוח חיים. הוא מסייע בשיווי משקל (איזון), גדילה פיזית, ביטוי של תחושות ורגשות, הוא מחזק אינטואיציה, ומהווה מסע לגילוי והתמרה ברמות השונות.

כתום מבטא אושר

הזהב מביא עימו התרוממות רוח, שמחה עמוקה, חוכמה פנימית חוכמה הבאה מהמעמקים של עצמנו, הערכה עצמית, מלכותיות.
הזהב הוא גם צבע של עצמאות וזהות עצמית, ידע וחוכמה פנימית, שפע ושגשוג, רוחניות עשירה, הארה, עוצמה וביטחון, שלווה פנימית, כוח וחוזקה. הזהב מחזק את הערך עצמי, ומביא עימו טוהר, שמחה ומלאות, תחושות עמוקות, חוכמה וחמימות.


הזהב הוא גם צבע של עצמאות וזהות עצמית,


בצהוב יש שמחה, זהות עצמית, חשיבה בהירה, ידע, חוכמה והטמעה. הוא צבע של עצמיות, איכויות אישיות, של מערכת העצבים, של ידע ושיתוף, יצירתיות והבנה, השראה, חשיבה אינטלקטואלית, התלהבות, הומור אופטימיות, שנינות. הוא מרענן מעלה את כושר ההקשבה והזיכרון ומסייע לתקשורת טובה.


בצהוב יש שמחה, זהות עצמית, חשיבה בהירה, ידע, חוכמה והטמעה.

ירוק זית משחרר מרירות ופחד מן הלב. יש בו איכויות של מנהיגות נשית. הוא מעניק תקשורת, ידע וחוכמה, וכן מרחב לעצמי ולאחרים. מדובר בצבע בעל כוח של התחדשות בכל הרמות. הוא משפיע על היכולת לעזור מן הלב, על הערך העצמי, על כושר ההתמדה. זהו צבע של אמון והבטחה, שלום ושלווה. בירוק זית טמונה גם היכולת והכשרון להנהיג אחרים, אנרגיה שיכולה להניע את הלב ואת הרגשות של אחרים. ירוק זית הוא הגשר של מרכז הגוף שמביא את החלק הנמוך לגבוה בכל האספקטים.



ירוק זית משחרר מרירות ופחד מן הלב.


הירוק מתכוון למרכז הלב - לאהבה, לרצון האלוהי. הוא מחזק אמביציה ורצון, ומסמל טבע - צמיחה וגדילה, חיים ואיזון, ביטוי מן הלב ונתינת אהבה ללא תנאים. טמונים בו מרחבים, והוא מצוין לתקשורת והתעוררות רגשות של אמון, יושר, איזון וכיוון. הוא הרמוני ויוצר הרמוניה, שלווה ושקט. כטבע המזין את הגוף הוא ממלא אותנו ברוחניות הבאה מן הלב.

הירוק מתכוון למרכז הלב - לאהבה, לרצון האלוהי.


בטורקיז טמונה תקשורת יצירתית הפועלת מן הרגש החוצה, תקשורת מעצמי לאחרים, מן הלב אל הלב. אנושיות שלא תלויה בדבר. אידיאלים, טכנולוגיה, מחשבים, תקשורת של המדיה, עולם החי וים, תקשורת עם גבישים ומינרלים, קשורים קשר ישיר לצבע זה. הטורקיז הוא צבע של התפעמות והתלהבות, התבטאות מילולית - כאשר הרגשות באים לידי ביטוי מילולי, עוצמת הריפוי שלהם חזקה יותר. הטורקיז הוא התעוררות של אנרגיה מודעת היוצאת מן הלב אל האחר. אנרגיה שמסמלת חיים בים: הדולפין מסמל חופש, תנועה, יצירתיות ומשחק. גם הטורקיז של הים מעלה על הדעת את עומק השלווה, הרוגע והשקט. לכן, יותר מכל צבע אחר, הטורקיז מחובר למלאכים, לישויות גבוהות ולידע שמחוץ למרחב כדור הארץ.

הטורקיז הוא צבע של התפעמות והתלהבות, התבטאות מילולית


כחול  צבע השמיים, המחבר אותנו עם אנרגיות שמימיות ועם התוכנית האלוהית. צבע של טוהר ובהירות המחשבה, מרגיע שלו. צבע ההגנה על האדמה מהשמיים הכחולים. הכחול מרגיע, נחשב לצבע מרפא, לנשמת חיים. מאפשר דיבור והקשבה ברמה הגשמית והרוחנית. הכחול הוא גשר שבין הרמות הרוחניות לספירה הקוסמית. הוא אחראי לשינויים במימדים ברמות השונות, לתהליכים של חיים ומוות. הו משפיע על תקשורת ומערכות יחסים.

הכחול הוא גשר שבין הרמות הרוחניות לספירה הקוסמית.


סגול צבע הריפוי, השירות וההתמרה, המאחד בין שמיים לארץ ומאזן בין הזכרי לנקבי. צבע המביא עימו אנרגיה של השלמה, מחדש ומתחדש, אך יש בו גם נדבך של מסתורין - בסגול קיימת עוצמת רוחניות המאפשרת לראות את הבלתי מודע. הוא מייצג את השמיים באדמה רוחנית המביאה עצמה בשורות לאדם ולאנושות.

סגול צבע הריפוי, השירות וההתמרה, המאחד בין שמיים לארץ ומאזן בין הזכרי לנקבי.

מג'נטה  צבע האהבה האלוהית והדאגה לדברים הקטנים. מעבר מתשוקה לחמלה. יש לו למג'נטה אנרגיה מאוד עמוקה, הוא צבע עוצמתי וחזק שמציע הבטחה. מג'נטה הוא התחלת המעגל, הבלתי נודע, תמצית הצלה ובעל אנרגיית הריפוי העמוקה ביותר.
מג'נטה  צבע האהבה האלוהית והדאגה לדברים הקטנים.

לסיום באוירה המתאימה לחג האהבה שיר דביק דביק וצבעוני.


3 תגובות:

Blogger Wordpress Gadgets