יום שני, 11 במאי 2015

דברים שמעצבות לא מדברות עליהם



דברים שמעצבנים אותי בעיקר בבוקר (כשהחתול שלי מעיר אותי ביללות קורעות לב וקפיצות על ידית הדלת) 

  • אנשים שקובעים איתי פגישה ומבטלים ברגע האחרון ( רגע אחרון? כשאני כבר מחפשת את המפתחות) 




  • אנשים שבמשך חודשים אני מלווה אותם כשהם מחפשים דירה לרכישה ונעלמים בשנייה שהם קונים  אחת. ( מיותר לציין שהליווי הוא פרו בונו) 

  • אנשים ששולחים לי בקשה להצעת מחיר בסגנון מכרז ורוצים לקבל אותה במייל ( לעולם לא מוציאה הצעת מחיר בלי לפגוש את הלקוחות המיועדים)




  • אנשים שבתחילת השיחה מבהירים לי שהם לא צריכים מעצבת כי הם יכולים לבד. ( אז למה , למה?) 




  • אנשים שלא ממש יודעים שמעצבת היא גם מנהלת את פרויקט השיפוץ.

  • אנשים שברור להם שכל המעצבים מקמבנים עם כל אולמות התצוגה.




  • אנשים שברור להם שאם אני עובדת עם אנשי מקצוע קבועים זה רק בשביל לעשות להם עוקץ  ( להם לא לאנשי המקצוע) 



  • אנשים שלא חוזרים לאחר שליחת הצעת המחיר אפילו במשפט כמו "לא רוצים אותך מצאנו מישהי פי אלף יותר טובה ופי 2000 יותר זולה"

  • אנשים שכן חוזרים בערך אחרי חודשים כשהצעת המחיר כבר לא בתוקף ובדיוק קבלתי 5 פרוייקטים חדשים .


  • אנשים ששואלים אותי אם יש לי לשלוח להם עוד פרטים על הסגנון שלי ( אין לי סגנון - תפנימו ) כשגוגל מוצא יותר מ 100,000 תוצאות על השם שלי ב 20 שניות.



  • אנשים שמתקשרים ומציינים שהם לא ממש מתחברים לפרוייקטים שלי ( ???? יש עוד מעצבות -דא???) 


  • אנשים שכשאני שואלת אותם מה התקציב שלהם הם חוששים לענות כי אולי אני מתכננת לגנוב אותם או לגרום להם להוציא את כל התקציב עד הגרוש האחרון 

וכעת 







Blogger Wordpress Gadgets