יום שני, 2 בספטמבר 2013

תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה




עוד לא אמרתי שלוש מאות שישים ו...הנה עברה לה עוד שנה.
אז מה היה לי בשנה שהיתה. סיקור מהיר של 12 חודשים מתשרי לתשרי בעולמה של מעצבת.


תשרי
סוף הפרוייקט -שנה טובה 

השנה מתחילה בסיום פרוייקט דירת 4 חדרים 










ובמקביל -מתחיל לו פרוייקט בנייה חדש -הנה השלד 



חשון

ככה בקטנה -עוד פרוויקט שיפוץ מתחיל 

שיפוץ דירת 3 חדרים נושקת לנמל תל-אביב 
















כסלו

באותו חודש התפרסמה אחרונת הכתבות שלי ב"בניין ודיור" והנה סיימתי את עבודתי ככתבת שטח של העיתון -מהיום הכתבות היחידות שאכתוב יהיו על הפרוייקטים שלי...   כתבה על בית עץ


הבלוג שלי מפרסם את אחד הפוסטים היותר נצפים בבלוג: על מעצבות, חברות וחדרי עבודה . 





טבת

הבלוג שלי חוגג שנתיים -ואני פותחת בחגיגות לכבוד הארוע 



כתבה שלי במאגזין "בנק איגוד" 



פרוייקט נוסף -הפעם קל"ב בכפר סבא -שיפוץ קומת כניסה ומהפך בחצר בבית פרטי



שבט



פנטון מכריזה על שנת 2013 כשנת האמרלד ( ירוק -דה...) 




הבן היקר שלי חוגג י"ג שנים - שזה בר מצווה 



פרוויקט חדש נכנס: שיפוץ בית פרטי - הדורש תכנון מוקפד ומקצועי ביותר 




הדר

אני מגלה את הוואבי-סאבי וכותבת סדרת פוסטים בנושא המרתק הזה ( כמה ספרים בנושא בדרך אלי בדואר)



ופרוייקט שיפוץ חדש נכנס - 4 חדרים במהפך שלם 


פרוייקט הבית הפרטי תופס תאוצה -שרותי האורחים 






ניסן 
שיפוץ מאתגר בדירה מאתגרת נכנס החודש 




זוכרים את הפרוייקט של תל-אביב ההוא לים הנמל -הסתיים בניסן 


אייר


הפרוייקט ההוא של הבית עם התכנון המורכב -גם מתחיל להתקדם בקצב מטורף 

יהיהיה -דף העסק שלי חוגג 2000 חברים -תודה ! 





סיון

פרוייקט חדש -שיפוץ דירת 5 חדרים 



כתבה על פרוייקט שלי במאקו LIVING 

סיימנו לבנות את הבית הפרטי בכפר-סבא -או טו טו חנוכת הבית 





תמוז

אני יוצאת לחופשה!!!! ניו -יורק היר אי קם!


אני הכי ניו יורק שאפשר 




שיפוץ שידת בית המרקחת והפיכתה לחלק מנגרות המטבח הסתיים 





אב

הנה יש לדף שלי 2500 חברים -תודה תודה 





מסיימים את השיפוץ בגבעתיים -עם קיר ספרייה צהוב 




אלול


או טו טו נגמרת השנה -ונכנס לו פרוייקט חדש -הרחבת בית אי שם ליד ירושלים 


גם פרוייקט חמשת החדרים בשלבי סיום מאסיבים 




http://www.designsponge.com/2013/08/sneak-peek-best-of-purple-2.html





וממש ממש ככה בשקט -מתנה לסוף השנה הברוכה הזאת : 

פרוייקט בנייה בנוף הכי יפה שיכול להיות 

ורציתי להגיד תודה: ראשית לצוות המקסים שאני עובדת איתו כבר 3 שנים, גילי הקבלן בה הידיעה  ומנהל העבודה שלנו מאור וכל הח'ברה הטובים שעובדים איתם. 
הלקוחות המקסימים שהיו לי השנה שבזכות היחסים שנרקמו בינם לביני לבין צוות העובדים יצאו לנו בתים פשוט מקסימים, לא רוצה להגיד מושלמים (אבל לגמרי חושבת ככה) 


ושלא תחשבו שהכל היה מושלם ...( בעיקר נגד עין-רעה) 
האכזבות של השנה :
פרוייקט אחד שכל כך רציתי לעבוד עליו, בית לשימור בכרכור. לא צלח.
זוג לקוחות ש"בזכותם" הוספתי את סעיף ההדדיות להסכם העבודה שלי, לא הפנים טוב מספיק את טיב היחסים בין מעצבת\לקוחות- הפרוייקט נקטע לאחר כמה חודשי עבודה ספורים.
אבל אני מאלו שלומדים מהכל ומבטיחה לכם שבשנה הקרובה הכל יהיה טוב יותר, הרבה יותר, מושלם יותר ובכלל.







אשמח לתגובות, שאלות, פרגונים ומילה טובה - מרב

תגובה 1:

  1. וואן, איזו שנה! אין רגע דל, וטוב שכך.
    ניכר שאת נהנית, וזה הכי חשוב - ליצור מתוך אהבה גדולה , ועם הרבה ברק עיניים. ואין ספק שזה בדיוק מה שאת עושה.
    מקווה שעד הפוסט של השנה הבאה נצליח להתראות יותר.

    כל הכבוד!!
    שירי (בלום)
    שירי (בלום)

    השבמחק

Blogger Wordpress Gadgets