יום שישי, 28 בדצמבר 2012

על עכברים ואנשים





מיקרוסופט השיקה סדרה חדשה ומעוצבת של העכברים מסדרת  Wireless Mobile Mouse 3500  עם טכנולוגיית ה- BlueTrack שמבוססת על קרן אור כחולה, רחבה פי ארבעה מקרן אופטית רגילה. מאפשרת להאיר חלק גדול מהמשטח, הטכנולוגיה מאפשרת לעבוד, לגלוש ולשחק על כל משטח. בנוסף המקלט-משדר הנצמד הזעיר, המאפשר להתחבר למחשב בכל עת ומתקבלת ניידות נוחה, נטולת חוטים וכבלים.

אני עומדת מאחורי כל מילה -כי ממש ברגעים אלו אני משתמשת באחד מהעכברים הללו. אבל עזבו קרן אור, ניידות ונוחות,

עיצוב אוי העיצוב. 

כמי שעיצוב מלווה כל צעד ושעל בחייה, החל משפורפרת משחת השיניים שלי בבוקר ממשיך בכוס הקפה שלי ( ואוי ואבוי למי שישתמש בה חוץ ממני!)
וכמובן מגן הטלפון שלי, תיק המחשב שלי והעט שלי. 

העכברים החדשים בסדרה פותחו בעזרת מספר מעצבים צעירים ונחשבים בין הייחודיים ביותר בעולם כיום.

האפשרות לאמנים צעירים לשלב את אמנותם במוצרי צריכה שעד כה היתה שמורה לצעצבי מוצר היא נפלאה בעיני. שיתוף פעולה של טכנולוגיה,עיצוב מוצר ואומנות -מבחינתי היא השילוב האופטימלי לכל מוצר הקיים היום בשוק.

יהיו שיגידו כי הדבר מוזיל את האומנות, אך לטעמי, כיום, כשאומן מעטר ביצירתו עכבר של מיקרוספוט או מסך איפון שווה הדבר לאומנים שנתמכו על ידי פטרונים לפני מאות שנים -לא סביר שהם היו שורדים ללא הפטרון שהיה מזמין מהם פרוטרטים שלו ובני משפחתו. 

אני מחכה ליום כשאקנה חטיף במבה בסופר ואוכל למסגר אותה לאחר מכן. קדימה קונצרנים ענקיים הרימו את הכפפה והפכו להיות פטרונם של האומנות. 


מציגה לכם את המעצבים ואת עבודתם המופלאה: 


ילנה ג'יימס- אמנית ילידת סאראייבו שבבוסניה-הרצגובינה. עושה שימוש בעטים, דיו וצבעי אקריליק ומשלבת תצורות מופשטות ומורכבות. הקומפוזיציות שלה מכילות צורות אורגניות וקווים מפותלים היוצרים בעת ובעונה אחת תחושה של סידור פרחים וניכור. כל עולם שהיא יוצרת הוא בעל אתוס משלו ויכולת ייחודית לשדר רגשות.



 http://www.yellena.com

קאלווין הו  - אמן רב-תחומי יליד אוסטרליה. בעליו של הסטודיו לעיצוב 'אטומיק אטאק'. הו, העובד ומתגורר כרגע בהונג קונג, זכה בשבחים רבים על עיצוביו בכל העולם והצליח לגייס לקוחות יוקרתיים כמו אדידאס, קוקה קולה וחברת וולט דיסני. מאמין בשיתוף פעולה עם פתיחות ונכונות לנטילת סיכונים במטרה לעורר השראה ולעודד חשיבה חדשנית. מעבר לתשוקה שלו לעיצוב, הוא המו"ל הגאה של Chalk (גיר) מגזין אוהדים על מוסיקה, אופנה ואמנות ומוסיקה.    


דיינה מקלור - אמנית חזותית הפועלת בברוקלין, ניו יורק. מחזיקה באינספור מיומנויות בתחום המדיה הקריאטיבית, הדפסים, עבודות קולאז' ועיצוב טקסטיל. עוסקת בפרויקטים של הדפסה מונחית אמנות, תנועה ופרויקטים אינטראקטיביים של לקוחות עסקיים ואמנותיים ועמותות מכל רחבי העולם. מלמדת עיצוב בדו-ממד ומדיה מבוססת זמן באוניברסיטת ניו יורק ובבית הספר לעיצוב 'פארסונז'. עבודותיה הפרטיות מגוונות – מהדפסים במהדורות מוגבלות וקולאז'ים בחומרים שונים ועד הדפסי טקסטיל בעבודת יד וחפצים ביתיים. 

זאנסקי הוא יליד סאו-פאולו שבברזיל, גרפיקאי אמן המתמחה ההדפסי משי, דפוס בלט, תחריטים והדפסות דיגיטליות. עבודתו מוצגת ברחבי העולם וניתן למצוא מיצירותיו במדינות כמו ארגנטינה, ברזיל והולנד. זאנסקי הוא גם חבר בקבוצה האמנותית Base-V, שבמסגרתה הוא יוצר ציורי קיר ומעצב כרזות בהדפסי משי לפרסומים עצמאיים. בכל אחת מיצירותיו, חותר זאנסקי להרחיב את הגבולות של תהליכים וסוגי מדיה ולצאת מהמסגרת כדי ליצור אמנות ייחודית וחדשנית.
   

מאט לאיון גרפיקאי אמן הפועל בבריטניה. שואב את השראתו מאמנות עממית, אמנות גבוהה ואמנות האיור. יצירותיו בוחנות מוטיבים ונושאים חוזרים בעזרת צורות ודוגמאות. העיצובים שלו זכו לתפוצה רבה בספרים ובכתבי עת ומבחר מיצירותיו הוצג בעירו, לונדון, כמו גם ברחבי ארצות הברית, אירופה והמזרח הרחוק ואף הועסק על ידי חברות ענק ידועות כמו AT&T, נייק ורדבול. 



הוסף כיhttp://www.c8six.comתוב










ובחגיגות עסקיננו - אז רק שתדעו שאחד המשתפים את הפוסט ו\או התמונות של העכברים הללו -יזכה באחד העכברים האלו =שווה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets