יום שבת, 15 בדצמבר 2012

פוסט 1# - חגיגות שנתיים לבלוג : וינטאג' , שאבי, גרני , רטרו וכל השאר

מי שמכיר אותי , לא מתפלא מין הסתם שבחרתי לפתוח את חגיגות הבלוג עם אחד מהסגנונות האהובים עלי.
הכל התחיל  בגיל 12-13 כשהייתי בורחת מבית הספר, בעוד כל חברותיי היו יורדות בחוף הים להשתזף אני הייתי ממשיכה ליפו לשוק הפשפשים.

מגרות בית -מרקחת -באדיבות וינטג'מניה


דמיינו לכם את שוק הפשפשים לפני (וואו) 30 שנה ! כבר אז הוא היה ישן...
בהתחלה אלו היו בעיקר בגדים ( אותם הייתי חייבת להחביא מאימא -גם אחרי הרתחה היא לא הסכימה שאלבש אותם)
לאחר מכן אלו כבר היו כיסויי מיטה, צפיות לכריות וכל מה שאפשר להכניס לחדר של טיפשעשרה.


האגרטל הכחול הזה -הובא כלאחר כבוד משוקי ברייטון -היום הוא בחדר השינה שלי 



 השיא היה כשהתחתנתי ורכשנו דירה בשכונה המגניבה קריית שלום -שלא רק שהיא מרחק הליכה מהשוק ומהדרום בכלל, רוב שכניי היו בעלי הדוכנים בשוק ! גן -עדן עבורי.
כסטודנטית לעיצוב בשנים ההן -היה לי גם עיסוק צדדי : עצבתי תכשיטים ושיפצתי רהיטים .
בהתחשב בכך שמדובר על משהו כמו 18 שנה אחורה -אתם בטח מתארים לעצמכם שלא היה פייסבוק או גוגל או דפי עסק -ובכלל לא היו בנות בנות 24 ששיפצו רהיטים ...
עבדתי קשה , העסק נגנז כשבתי נולדה וחדר העבודה שלי הפך להיות חדר ילדים.
אבל זה כבר לא משנה זה כבר היה אצלי בדם.


צילום ממעוף הציפור -אוסף גופי התאורה של וינטאג'מניה 


אני לא אנסה לתאר את האהבה שיש לאנשים לחפצים משנות ה 20 30 40 50 60 70 80
להבדיל מעתיקות -אנו עוסקים בחפצים שאנחנו יכולים לדמיין את האנשים שהשתמשו בהם , חלקם עדיין בחיים
חלקם היו סבא וסבתא שלנו .
חלק מהחפצים, בעיקר בארץ, נושאים סיפורים של עלייה, של מאבק,של מעבר מארופה או צפון אפריקה לחיים השונים בארץ
פה אני מפסיקה....

אין כמו תיק קלאצ' של פעם -ביגודית של ויצו

שורה תחתונה -אני מעלה לכם בדף העסק שלי 2 תמונות של 2 חפצי וינטאג' -שונים אחד מהשני.
החפצים נתרמו על ידי "וינטאג'מניה -החנות המועדפת עלי 
יותר נכון נתרמו על ידי דפנה ואלי המקסימים.

גם נקודות -גם אדום וגם וינטאג' באדיבות וינטאג'מניה 



כל מה שאתם צריכים לעשות זה ; לייק לפוסט.
והכי חשוב -על מנת להכנס להגרלה של אחד החפצים -שיתוף שיתוף שיתוף שזה SHARE SHARE
החפץ שיזכה להכי הרבה לייקים -הוא החפץ שיוגרל  בין כל המשתתפים.
חוקים נוספים ? אין - אין הגבלה בהשתתפות בשיתופים לאורך כל המבצע -שזה אומר שאם עשיתים שיתוף על פרטי הוינטאג' עדיין תוכלו לעשות שיתוף על החפצים הבאים שיהיו בחגיגות.
רק זכרו -לעשות לייק לחפץ האהוב -אחלה
אבל רק שיתוף יכניס אתכם להגרלה .

שבוע טוב וחגיגות נעימות


הנה הוא מככב אצלי בחדר השינה ( צילום סיון אסקיו) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets