יום שישי, 10 באוגוסט 2012

עולים על הפסים


עיצוב בפסים חזר לאופנה! פסים יתאימו לכל סגנון אם נדע להתאים אותם נכון. בין אם אופקיים או אנכים .לפסים כוח גדול בעיצוב ושינוי הפנים, הם יפנו את מבט המתבונן ויעצבו מחדש את החלל. ניתן להשתמש בפסים בכל חלל בבית . מלבד התפקיד הדקורטיבי שלהם הם משמשים על מנת להגדיל או להגביה את החלל. 
Photo: Frisson Design

 בהתאם לעובי שלהם, פסים, יכולים לשנות לחלוטין את סגנון החדר ולכן הם מהווים פתרון שיקי ולא יקר לעיצוב החללים. הנה כמה טיפים לשימוש בפסים: 


Photo: Becky Harris
לפני שאתם מתחילים לקשט את הבית פסים, יש לזכור את עקרון הפשטות. במילים אחרות,  לא להעמיס אותו בעשרות צורות וצבעים. במקום זאת, נסו לשלב אלמנטים פשוטים  המיוצגים על ידי קווים ישרים בגוונים שונים.

Photo: Emily Elizabeth Interior Design

Photo: SchappacherWhite Ltd.
2. התאימו את גודל הפסים לגודל החדר. בחללים קטנים, השתמשו בצבעים בהירים - צהוב,  בז', פסים ירוקים ורחבים  כדי להאיר את החדר. אם, למשל,  חדר השינה צבוע בצבע אחד, בחרו ליישם פסים בקיר אליו אתם רוצים למשוך את תשומת ליבו של הצופה וכך תוכלו להשאיר את שאר הקירות בגוון אחד. 


Photo: Uberdesignhouse


. בעיצוב מודרני ניתן להשתמש בצבעים עזים של ורוד, אדום או כתום כדי להדגיש רהיטים או אביזרים אחרים בחדר, בעוד בז' וחום / שוקולד הם מושלמים לעיצוב פנים קלאסי. פסים בגווני שחור ולבן יתנו לחלל את המראה המסודר הנקי והמאוורר ישנן מספר אפשרויות ליישום  מגמה זו: תמונות, צבע, שטיחים, וילונות, רהיטים, כריות, אבל  אתם חייבים להשתמש בהם במתינות . 

4.  פסים יתאימו כמעט לכל דבר :רצפה, תקרה קירות. שימוש של פסים ברצפה ישנו את החלל מיד. אם אתם רוצים להפוך את הרצפה למשחק של אורות וצללים, ניתן להשתמש באריחים בעלי פסים, הלינולאום הוא עוד אפשרות טובה, קיימים דגמים חדשים שנראים נהדר וגם התקנתם קלה. לשטיח פסים יש יתרון נוסף, אתם יכול להסיר אותו אם אתם משתעממים משילוב הזה.

http://blog.vastudc.com/2010/05/flickr-finds-striped-carpet/

5. התאמות לפסים: לתמונה או פוסטר גדולים המוצבים במקום גלוי יכולה להיות השפעה גדולה.  אפשרויות אחרות הן קרמיקה, כריות נוי, וילונות, כסאות, שולחן סלון, כיסוי ספה, שמיכה, מנורה או נברשת. הם נותנים רעננות נוסף לחלל.

http://blog.vastudc.com/2010/05/flickr-finds-striped-carpet/

יישום הפסים אינו דורש הוצאה גדולה. אתם יכולים למצוא המון רעיונות יצירתיים שישפרו את מראה הבית, החשוב ביותר לא לפחד, לא לפחד לערבב פסים עם דוגמא פרחונית, לא לפחד לשלב קיר פסים עם רהוט שמרופד בפסים, לא לפחד להכניס פסים גם לחדרים הכי "לא מתאימים" כמו חדר רחצה או שירותיים. בפסים כמו בפסים אין דבר כזה שאין דבר כזה. וכמו שתמיד אני טוענת-עיצוב חסר פחד הוא עיצוב טוב, יפה, מעניין ונכון.
http://blog.vastudc.com/2010/05/flickr-finds-striped-carpet/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets