יום שלישי, 1 במאי 2012

פרויקט חדש שהסתיים לו

בכל פרויקט ככל שיהיה פשוט או קטן יש משהו מרגש. הלפני, מהלומת הפטיש הראשונה, התהליך, היצירה, בחירת הדברים וכמובן התוצאה הסופית.
הפעם מדובר על בית פרטי בן 2 מפלסים. הלקוחה שלי, אישה מבוגרת רצתה לרענן מעט את קומת הכניסה ולהחליף את המטבח. ביחד צעד אחר צעד עברנו את כל השלבים. החל מהתכנון המוקפד ועד בחירת הידיות למטבח וגופי התאורה. אני תמיד נהנית כיצד כל פרויקט מושך לכיוונים אחרים לגמרי. עם לקוח אחד אני בוחרת גופי תאורה בחנות מבולגנת בוולפסון עם האחר בגלריה יוקרתית ועם אחרים במחסני תאורה. תמיד התוצאה מושלמת ומתאימה למתגורר בבית.
בפרויקט זה נהנית בעיר לראות כיצד הלקוחה שהייתה מקובעת על מטבח סטנדרטי בצבע לבן וקירות מתאימים התקדמה איתי באומץ לגוונים קצת אחרים. החל מגודל שונה לאריחי הרצפה ועד לגוון לילך על הקירות דרך גוון אפרסק למטבח ודלפק מעץ מייפל. החלל המקורי היה מחולק למטבח סגור וחשוך ( ללא חלון) וסלון נפרד. השיפוץ כלל פתיחת החלל ושיפוצו כולל החלפת מטבח ושיפוץ שרותי האורחים.


בפרויקט זה עבדתי בעיקר עם הדמיות על מנת להבהיר ללקוחה כיצד יראה החלל, בעיקר בגלל הפחד שלה שחלל פתוח יהיה חשוף מידי. לבסוף...אפילו את נישת המקרר שנועדה להסתיר מעט את המטבח היא ביקשה לבטל. 




























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets