יום שבת, 31 במרץ 2012

ארוע בלוגריות נירלט

לוח הגונים 


מי שמכיר אותי, יודע שאני אוהבת צבעים. אני גם טובה בהם. שנים סבלתי מכך שכשאני שומעת או רואה ספרות ומספרים המוח שלי פשוט נאטם. עד שהבנתי , יום אחד, שכאני רואה צבעים, קוראת הפעולה ההפוכה: המוח שלי נפתח יחד עם הנשמה.


ממש רחוב באיטליה 

מי שמכיר אותי, יודע גם, שלהבדיל מהפחד שלי ממספרים, מצבעים אני לא מפחדות. אני בטוחה אתם ובהם. היום אני גם יודעת שזה גם מה שהופך אותי למעצבת טובה.
טוב...אז הוזמנתי לאירוע בלוגריות בנירלט שמטרתו הייתה, מעבר ללהשויץ באולם התצוגה המחודש שלהם ברחוב הלח"י,




 ויש במה להשוויץ, האולם מזכיר חנות ממתקים, רק לצבעים. מעוצב בדיוק כמו שחנות צבעים אמורה להיות מעוצבת. מגרה את העין ואת הנפש. עושה חשק להתחיל לצבוע, לי עשה חשק להתחיל לצלם.


 עם נירלט אני עובדת מאז שאני במקצוע, ואת הבנות באולם בבני-ברק אני מכירה. אז רק מהר מהר ליחצ"ן אותן. הם מקסימות, הן עוזרות, הן מלאות סבלנות וכשאני שולחת אליהן לקוחות שלי, אני יודעת שהם יקבלו את כל העזרה.


אפקטים של צבע באולם התצוגה



האולם החדש, שעוצב על-ידי המעצב אייל טל, תוכנן כשדרת בתים באחת מעירות אירופה הצבעוניות ( לי הזכיר את רימיני עירו של פליני באיטליה). והוא מחולק לאזורים: אזור התצוגה, אזור לוחות הצבעים, שולחנות הדוגמאות וכמובן שולחנות בהם יכולים הלקוחות לשבת עם המעצבים שלהם וגם להנות מכוס קפה הפוך אמיתי. 

בלוגריות בפעולה 


לאחר המינגלינג המסורתי ( כשנפגשות יחד בלוגריות שובן גם מעצבות תמיד יש על מה לדבר) נכנסנו יחד לסדנאת העבודה, יחד עם איטה מעובדות המרכז, על מנת להתנסות בחומרים. 








כל אחת מאתנו קבלה קופסת עץ לצביעה. והיצרתיות החלה לעבוד. שלל צבעים , שלל מברשות , חבורת בנות מפטפטות ואיטה אחת שניצחה על כולנו עם יכולת השריקה הצבאית שלה...








כבר מזמן לא צבעתי משהו ככה סתם בשביל הכיף. היה נחמד לבחור צבעים משלל הקופסאות שנפתחו עבורנו. כל אחת חשפה את כשרון הצביעה והתאמת הצבעים שלה.
וזה גם הזמן לומר ולהוסיף שבאותה הזדמנות חשפה בפנינו החברה את אפקט המבע החדש שלה: "אפקט הקטיפה" צבע חדש על בסיס מים המגיע ב 25 גוונים משגעים ומדמה על הקיר אפקט של בד קטיפה. מדהים מדהים לאוהבי הז'אנר.

חשוב לציין שאולם התצוגה אינו משמש כמרכז למכירה, אלא רק ליעוץ בחירה וקבלת הדרכות.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets