יום שבת, 17 בספטמבר 2011

אלו הקירות יכלו לדבר- אומנות לבית

אז קנינו דירה, סיימנו את השיפוץ המייגע, רבנו עם כל הקבלנים, הגענו לקצה של התקציב שלנו, בחרנו את האריח הנכון לרצפה ואת החיפוי הנכון למטבח. היו לנו קצת התלבטויות לגבי משטח השייש או גובה האי. אבל זה נגמר ואנחנו מרוצים.
כל הארגזים כבר בבית החדש, עבר שבוע, פרקנו חלק מהם. זהו אנחנו בבית החדש שלנו. מממ....מביטים סביב... משהו עדיין חסר.

בעבודתי כמעצבת, יועצת סגנון לבית, כתבת לעיניני עיצוב-פנים ויועצת בפורום עיצוב פנים של תפוז, אני נתקלת רבות באחת ההתלבטויות הקשות יותר בעיצוב חללי הפנים. מה לתלות על הקירות.

אני מסכימה עם כל המתלבטים, זה לא פשוט, זה תלוי בהמון גורמים טכניים ( התאמת צבעים, קומפוזיציה נכונה). אבל יותר מכל זה תלוי בנו, במי אנחנו במה עושה לנו טוב, עם מה אנחנו זורמים, מה גורם לנו להרגיש בבית, בחירת תמונה או צילום לבית שקולה מבחינתי לבחירת ספר טוב בספרייה. אנחנו יכולים לקנות על פי המלצת ידיד טוב שקרא את הספר, על פי ביקורת במוסף תרבות בעיתון, על פי הכריכה הנוצצת בחלון הראוה, על פי מכירות הספר ,אבל רק שנגיע הביתה ומתחיל לקרוא נדע אם אנחנו אוהבים.

כמה מילים על טרנד "ציורי האוירה" OMG מה זה? זה בסדר אם ראיתם ציור אוירה והתאהבתם בו, אבל בתכלס ציורי אוירה הם לא אומנות, אין בהם שום דבר אישי אין בהם אמירה או מסר , ציורי אוירה מבחינתי שקולים לטפט על הקיר. אם אתם מתלבטים לקנות ציורי אוירה עדיף שתדביקו טפט או תצבעו את הקיר המיועד בשליכט מיחד - עדיף!

רוצה להמליץ היום על צלמת מוכשרת, ישראלית המתגוררת בניו-יורק ותל-אביב. הצילומים שלה הם חגיגה לעיניים וללב ולנפש.










צילום אחד של סיון יכול להעיר חלל שלם, סדרה של כמה צילומים ( כמו סדרת הכביסה שלה ) תהפך את החלל לגלריה אמיתית. סיון גם מתמחת בצילום ילדים, אז לכל מי שרוצה לתעד את משפחתו בקיר אחד מקירות הבית, הנה הפתרון.
את הצילומים ניתן להזמין בכל גודל ופורמט.
מומלץ בחום!


צילומיה של סיון נמכרים גם באתר זה: http://citizenofphotography.com/
האתר של סיון: http://www.sivanaskayo.com/
ומי שרוצה להתרשם מצילומי הילדים שלה: הזדמנות כרגע היא נמצאת בישראל -אז ניתן להזמין צילומים לחודש הקרוב
http://www.facebook.com/pages/Sivan-Askayo-Children-Photography/127485680612987


סיון אסקיו צלמת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets