יום שלישי, 12 באפריל 2011

תנו לי חלל אני אהפוך אותו לבית

כל יום עבודה שעובר עלי (שאני אוהבת כל-כך) אני מבינה יותר ויותר את הצורך במקצוע שלי. ( מעצבת פנים )

כמה צבעים, כמה דוגמאות, כמה סגנונות ועדיין נראה מדהים

לכולנו יש דברים בהם אנחנו טובים יותר וטובים פחות. אני, למשל נאטמת כל פעם שמוזכר לידי מספר או סיפרה,אפילו אם מישהו שואל אותי מה השעה ,אני נאלמת דום ( ואני בכלל אין לי שעון).

כמה טקסטילים ללא שום קשר לכאורה,כמה מראות ואיזה מראה!
אני גרועה בניווט ( אפילו בכפר סבא, עיר מגורי, אני משתמשת ב GPS, ידידי הטוב ביותר)
אבל כשזה מגיע לעיצוב, שינוי חלל, תכנון חלל, אני פשוט הופכת להיות סופרוומן, אני נכנסת לחלל ומרגישה כמו פופאי אחרי שבלע פחית תרד, אני מרגישה איך השרירים שלי מפוצצים את החולצה ( ממש,הלואי) . האדרנלין מתחיל לזרום לי בגוף ואני הופכת לאדם מלא בטחון ,אני מסוגלת להגיד ללקוחות בבטחון מלא, מה עליהם לעשות על מנת שהחלל ישדר בדיוק את מה שהם רוצים שישדר, אני רואה תכנית וממבט ראשון אני יודעת מה יהיה התכנון היעיל ביותר עבורו, אני אבחן אופציות אחרות אבל בדרך כלל אחזור לאופציה הראשונה.
ולמה אני כותבת את כל זה? כי אני רוצה להגיד לכם אנשים יקרים -לכו אחרי לבכם.
אני לא מדברת על שיפוץ,הריסת קירות ותכנון בתים, את זה תשאירו לנו אנשי המקצוע. אני מדברת על אומץ לשנות דברים בחלל קיים.



לא נראה לי שצריך להוסיף ...תרתי משמע-אבל יפה


אומץ???? כן! אומץ!
יש לי לקוחות שחוששים מלעבור על חוק שהם בכלל לא ידעו שהוא קיים ובדרך כלל הוא גם לא קיים.
אני מגיעה לבתים בהם הספה עומדת באותה נקודה בעשר שנים האחרונות, בני הבית לא מרגישים בנוח בסלון, אבל הם לא יעיזו לשנות את מיקומה (עוד לא שמעתי על ספה שהרביצה לבעליה)
תקשיבו:
אין חוקים !  בלגרום לחלל להראות כמו הבית שאנו רוצים לחוש בנוח בו.
אין חוק האומר שצבע מסויים לא הולך עם צבע אחר.
אין חוק האומר ששולחן צריך להיות בגודל מסויים ביחס לספה שסמוך אליה הוא עומד.
אין חוק האומר שצורה מסוימת לא הולכת עם צורה אחרת.
אין מגבלה על מספר הגוונים בחלל.


נכון שלא כולנו נוכל לגור בחלל צבעוני שכזה -אבל הוא פשוט נכון עיצובית

 אין מגבלה על מספר החומרים בחלל.
אין חוק שמגדיר גודל כרית על ספה.
אין חוק שאומר שריצוף צריך להיות זהה בכל הבית.
אין חוק שמגדיר גודל אריח.
אין תקן על החלפת הריצוף באמצע חלל.
אין, אין, אין.
תשתחררו.

יש רק דבר אחד -קומפוזיציה נעימה לעין, חלל מזמין, חלל מרגיע ( או שלא ,אם אתם מעצבים בורדל או מועדון ריקודים)


עיגולים, פרחים, פסים הכל בחלל אחד שנראה מזמין ולא עמוס

אני מודעת לכך שיש אנשים (תודה לאל על כך) שלא יכולים לדמיין איך חלל יכול ללבוש צורה נעימה.,יפה, חמה אם הוא לא מורכב ממקסימום 2 צבעים. אין בעיה בשביל זה אנחנו פה אנשי המקצוע.

טוב -לא צריך להקשיב לכל מה שהמעצבים אומרים

אבל בטחו בנו ,סמכו עלינו, גם אם כרית סגולה על ספה ירוקה כשברקע תמונה חומה נראה לכם שילוב לא מתקבל על הדעת, סמכו עלינו, גם אנחנו עובדים על פי חוקים, אבל החוקים שלנו גמישים ומשתנים לפי גורמים אחרים.
אני מלווה את הפוסט הזה בתמונות של חללים שעוברים על כל החוקים הבלתי כתובים והכתובים ועדיין נראים פיצוץ!!!!


לפעמים כל מה שחסר זה קיר אחד מיוחד או פריט אחד שירים את כל החלל

אז אם כבר הגעתם לשלב שהחלטתם לעבוד עם מעצב\ת פנים או סטייליסטים, חפשו את אלו שיש לכם כימיה וקליק איתם ואז תוכלו גם לבטוח בהם שהבית שהם יעזרו לכם לעצב יהיה הבית שאתם תרצו לגור בו ולא הם.


 We are not artists or poets. We are artisans and craftsmen. Our products solve problems. They do not hang on museum walls.
 Dan Lacivita

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets