יום שישי, 1 באפריל 2011

חנות גדולה ומטריפה 2#

נתחיל מזה שאין לי שום אינטרס עסקי, אני לא מקבלת עמלות ולא תשורות, אני פשוט נהנית לחלוק דברים יפים, מציאות, וגילויים חדשים וזאת אחת הסיבות לפתיחת הבלוג הזה.
אני נהנית מעצם ההרגשה שאני יכולה להמליץ ולעשות טוב לכם ולעסקים או לאומנים או למעצבים אחרים.
טוב וכעת

הכל כל כך צבעוני כמו חנות ממתקים
היום לאחר פגישה עם אולגה , בשכונת מונטיפיורי בתל-אביב (איפה הייתי כשמחירי הנדל"ן היו שם בתחתונים, שכונה מקסימה) , חברתי הטובה שחזרה מסקי בסנט מוריץ וגרמה לי להזיל ריר בתאור המדרונות המושלגים ואתר הסקי המושקע ולאחר שסימתי להזיל ריר גם על טבעת הנישואים החדשה שלה ( מזל טוב אולגה, אולקה,לאה) הלכתי לאיטי לרכבי שחנה, כמובן, במרחק ניכר מבית הקפה בו ישבנו (בעית החנייה הגיעה גם לשם) נתקלו עיני בחנות ששלט גדול התנוסס מעליה : "שפדיפו" כל חנות שמסתיימת בדיפו, עושה לי חשק להכנס אליה.

הכל, פשוט הכל יש פה

נכנסתי ובררתי שהמכירה היא גם לבודדים והסתערתי. בדיוק אתמול התלוננתי בפני אמי שאני כבר שנים מחפשת את סכו"ם חלומותי ,כבד,מסיבי, כמו במסעדות האלו עם המפות הלבנות והמלצרים עם הסינרים השחורים.

סטים שלמים של אוכל

עיני קלטו ישר את שאני אוהבת יותר מכל -סילסלות העודפים והמוזלים : פרטי סכו"ם ב 3 שקלים ליחידה. לצערי מצאתי רק סכינים מדהימים, אז ישר שמתי בצד 12 שכאלו והמשכתי בשיטוטי.

אתם חושבים שצבע הידית משנה את טעם החביתה?

מממ...יש שם הכל, כל מה שרק תדמיינו שאתם רוצים במטבח, או בהגשת האוכל לשולחן ואפילו דברים שלא דמינתם או רציתם, אבל ברגע שתראו אותם לא תבינו איך חייתם בלעדם.

גם לחובבי הקפה, אספרסו ותה


וחייבת כמובן מילה אחת או שתיים או שלוש על המחירים והשרות, שעבורי הם הקטגוריות החשובות ביותר.
אז ככה, השרות מקסים, הרגשתי בנוח להסתובב ולפשפש ולשאול ולברר ולבקש ובתמורה קבלתי המון סבלנות ואדיבות. בקיצור הרגשתי שבאמת רוצים למכור לי ובאמת רוצים שאקנה גם אם זאת תהיה רכישה של 30 שקלים ( 12 סכינים 36 ש"ח לפני מע"מ)


לא בהרבה יותר יקר מאיקרה ויש לי תחושה שאכות טובה יותר

אני לא ממש מבינה בכלים וחברות ושמות , אבל אני יכולה להגיד שהכל נראה אכותי ביותר ( למרות שאני לא קנה מידה, אני משתמשת בכוסות יין של איקאה שהן פשוט כוסות חד פעמיות ) ואולי ההמלצה הטובה ביותר הן שמות הרשתות שרוכשות בחנות ( סורי, משום מה אני זוכרת רק את ארומה, אולי בגלל הסלט הירושלמי שלהם שאני מכורה אליו, אבל אני זוכרת שקובי הזכיר לפחות עוד כמה רשתות ומסעדות.)


והשרות ממש מזמין

המחירים? כאחת שבאמת מחשבת את קניותיה וביזבוזיה ורכישותיה, לי נראה, שהמחירים שם שפויים שווים לכל נפש וכמובן נמוכים בהרבה יותר מכל רשתות דומו ומינהן.

אז זהו,שווה ביקור לגמרי. שדרות יהודית 24, שכונת מונטיפיורי, תל אביב


כבר הזכרתי שיש פה הכל?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets