יום שבת, 12 ביולי 2014

home sweet home -תתחדשי

את לא מפרסמת צילומים חדשים מהבית שלך -אמרה לי השבוע חברה שעוקבת מקרוב אחר כל שינוי.
את הבית שלי כפי שצולם לאחר השיפוץ על ידי סיון אסקיו תוכלו לראות באתר שלי ממש פה.
וכעת מעדכנת אתכם ממש ל הקצה במעט מהתוספות של השנתיים מאז עברנו להתגורר בבית.

( צולם על ידי האיפון 5 שלי)





שנתיים התקלחתי על חור....סוף סוף הותקן בסיס העץ של המקלחון שלי ( עץ אורן -כן,כן, מצופה ב 4 שכבות של לכה )
כעת אני ממש מרגישה כמו בחאמם

גופי תאורה לגג - הכי פשוטים מבצע במחסני תאורה -אני אוהבת את האור שהם נותנים מבעד לסוגי הזכוכית השונות
-הפלטופורום פורח לנו בכל הרחוב החודש ועוד מעט יהיה בשלכת 


לא טרוילי בכלל שאני מצליחה לגדל -קקטוסים ...על הגג 


בחדר השינה שלי -שם ממוקם כיור הרחצה -התחדשתי לא רק במדונה שעל הקיר
אלא גם במראה דנית מקורית וגוף תאורה מעליה 


החלון בסלון -התחדש סוף סוף בוילון שלקח לי הממווון זמן להחליט עליו
לבסוף הוחלט על וילון מצליל -פליסה שעליו קמטוטים קטנים שנותנים מראה של נייר אורז
וברקע העדנית שלנו עם "בטטת הנוי" והירוק של הרחוב 


עוד החלטה שלקחה לי שנתיים...חיפוי המטבח שלבסוף הוכרע על משושים חלקים וצבעוניים
במראה מעט מיושן 


לא ויתרתי וחיפשתי את הספריה שתהיה בול במידות של הקיר שיועד לה
היא נמצאה לבסוף בוינטאג'מניה בנוה ימין - ספרים בשילוב צילומי משפחה 


עוד מבט לספריה (כמובן דנית..) היה לי חשוב שיהיה לה גם אחסון סגור עבור
כל אלבומי התמונות (כן -פעם היינו מדפיסים צילומים) 

קצת קשה לראות -אבל נמצא השרפרף המושלם לצד הספה בסלון ( ברקע כלי אמייל שהבאתי מהביקור האחרון בפריס) 

באמת ניסתי שיראו אותו במיטבו... ( סיון -מחזירה לך את BRIGHT BAZAAR  השבוע..) 


מדף לתמונות של איקאה לאורך כל קיר הסלון -ברקע צילום של סיון מהפרוייקט המפורסם שלה 
INTIMACY UNDER THE WIRES 

כורסא חדשה ( ישנה אבל משופצת) בסלון -ריפוד בוקלה עם קדר וכפתורים ורודים
הכורסאות הישנות מצאו את מקומן בחדר העבודה והשינה שלי 


תוספת חדשה גם לחדר העבודה שלי -פח מפח.. הולנד אם אני לא טועה



תוספת נוספת לחדר העבודה - במקור שימש הכלי לפחמים והיום לחלק ממגזינים העיצוב שלי 

ומקרר לא יהיה מקרר בלי כל הזכרונות הקטנים שלנו 



דלת כניסה חדשה -פח מגולון - והנוקש שהמתין בסבלנות יותר משנה מאז נרכש בג'ינגר גם הוא הותקן





מבטיחה שבפעם הבאה אנסה לצלם גם את חדרי הילדים ( באמאשלך אימא תני לישון)



































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets