יום שבת, 6 באפריל 2013

מאחורי הקלעים של דירה ויום צילומים

אנשים חכמים אחרים אומרים לא לערב עסקים עם חברות. לא יכולה, חייבת. עידן הרשתות החברתיות גרם לגבולות הללו להיטשטש  אני מכירה אנשים ברשתות חברתיות, לעתים ההיכרויות הללו מתחילות בגלל בסיס עסקי\מקצועי משותף ואז ההכרות הזאת הופכת להיות חברות ולעתים בדיוק להפך. ההכרות שלי עם סיון - החלה מין הסתם בגלל גם וגם וגם.  סיון צלמת ישראלית המתגוררת בניו-יורק ואנוכי מעצבת פנים שלא מזמן עשתה "עלייה" מדרום הארץ למרכזה, ידה ידה ידה בלה בלה -CUT A LONG STORY SHORT אנחנו חברות, טובות, מאוד. וסיון היא צלמת הבית של הפרויקטים שלי, לא רק בגלל החברות שלנו אלא גם ובעיקר שהיא פשוט מוכשרת בטרוף.

תמר היא חברה-משפחה : סיפור מורכב של אילן יוחסין של 7 בנים ובנות, עשרות נכדים ועוד עשרות עשרות נינים. אני הנכדה, תמר הנינה וגם חברה. 
הפרויקט הזה היה הראשון לי במרכז, אז גם הכרתי את גילי שמאז הפך לקבלן הקבוע שלי שזאת גם חברות וגם משפחה ( הרבה מהשיחות שלנו נשמעות שיחות של זוג נשוי..) .

אז זה פוסט על חברים-משפחה-עבודה- עסקים ועיצוב.

סוף סוף הצלחנו לגייס את לוחות הזמנים של כולם: סיון בארץ בין יום צילום אחד לשני, תמר בארץ בין פגישה לתערוכה, ואני בתל-אביב בין פיקוח לתכנון לילדים שנסעו לפריז והשאירו אותי חופשיה בחול המועד.

הצילומים נועדו לתיק העבודות שלי, אבל אז העורכת של מאקו ראתה את הצילומים ושוב ידה ידה אחרי יומיים הם היו באתר ולי נשאר רק לספר לכם את הסיפור שמאחורי ולשתף אתכם קצת בצילומים נוספים.

אז בסימן של עוד הרבה חברויות שכאלו ודירות שכאלו ומשפחה שכזאת.


המזנון מסבתא הכיבשה מאימא ( שהיא בת דודה שלי) שפוסלה אצל בת דודה אחרת בסטודיו יחד עם אימא שלי ( שהיא דודה של..)

הריצוף המדהים מנגב שלאחר הפרוייקט הזה פיאר גם את דירתי שלי וממש בימים אלו גם את בית ההורים של תמר שאני מעצבת 

הואזה מ"חפצים" נווה צדק 

גם פה הואזה הצבעונית של אימא של תמר, מטבח איקאה וכסאות שוק הפשפשים 

החלונות? במקור היו של חדר הרחצה והשרותיים והיו קטנים קטנים 


"שימי ווג" אני אומרת "הוא מצטלם טוב" 

זהו חדר העבודה שהוא גם חדר אורחים למגיעים לתל -אביב ובכלל הוא פינה מקסימה בדירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets