יום שישי, 4 בינואר 2013

מותק של TAMUK







פריטים משלימים לבית : מושג שנוי במחלקות מבחינתי ומסתבר שגם לעוד אנשים : כששאלתי את תמר( ורד הלוי)מסטודיו TAMUK (במילעל, במקור שם החיבה של תמר) כייצד היתה מגדירה את עיסוקה, ענתה לי שאין הגדרה מדויקת ואהובה במיוחד אבל הכי קרוב, זה עיצוב פריטים משלימים לבית בהתאמה אישית. 



חייבים לאהוב : הדפסים לחדרי ילדים 

http://www.tamuk.co.il/



אני מבינה אותה , לעיתים הגדרות הן כל כך מגדירות....שזה פשוט מתסכל. כמו למשל המושג הכי מטופש שהומצא פה בשנים האחרונות " הום סטייליניג" . לא יודעת -סתם ככה -לא אוהבת את המושג הזה. 



אני יודעת שאני? מחפשת כבר שנה טפט לאחד מחדרי הילדים שלי
טפט הכי אישי שיש 


במסגרת חגיגות השנתיים לבלוג העיצוב שלי, אני חושפת פה כל שבוע מגמה עיצובית אחרת הקשורה לבית ומשתדלת לפרוש אותה על תחומים שונים בעיקר מבחינת החומרים - בנתיים זה הולך..



מפת שולחן -אותי כבשה בעיקר בגלל הדגים 



נחזור לתמר ולעסק שלה TAMUK : תמר, בוגרת בצלאל , מעצבת גרפית שעבדה שנים רבות גם כשכירה וגם כעצמאית בתחום העיצוב הגרפי  ("עיצבתי עטיפות ספרים, אריזות לחברות כמו תנובה, עלית, ויסוצקי וכדומה, עיצוב לוגו ומיתוג לחברות ועוד")



מקבלת השראה מסרטים 



ישנם הרבה מעצבים בארץ שעוסקים בעיצוב גרפי או באיור והופכים אותם לחפצים ומוצרים שמישים ודקורטיבים, אבל משהו בעבודות של תמר מושך אותי מעבר - לא יודעת לשים בדיוק את האצבע, אולי האקלקטיות של העבודות שלה גם מבחינת החומרים וגם הנושאים, אולי התמימות המעורבת במעין נועזות של העבודות. אבל עובדה היא שכשחשבתי על יוצרת בתחום הגרפי והאיור חשבתי על תמר. 



לא רק לילדים : הדפסים מושלמים למטבח 

שימוש בצבעים בולטים אך משתלבים בכל חדר וחלל 


לפני שנתיים החליטה תמר לפתוח אתר ולמכור בו פריטים שבמשך השנים עיצבה לביתה שלה " אני מקבלת הזמנות להדפסים, מפות וטפטים. את כל הפריטים, אני מדפיסה במיוחד, כך שלמעשה אפשר להזמין כל פריט בכל גוון או צורה שרוצים , יתרון במיוחד בעבודה עם מעצבי פנים וגם עם לקוחות פרטיים בהתאמת הפריטים לחלל." 


טפט בסגנון רטרו בהזמנה אישית 



כל העיצובים וציורים, הם שלה.  תחומי העשייה מגוונים, החל מקולנוע (ישנה קולקציה של הדפסים על קנבס הלקוחה מסצנות מסוימות מתוך סרט ) טבע ונוף, וגם כל התחום של פאטרנים גרפיים שהוא עולם מלא של צורות וצבעים.



שילובי הצבעים נועזים ויחד עם זאת מרגיעים 



 תמר מסכמת את יחודה בתחום עיצוב הבית :
"בתחום ההדפסים לקירות כמו הרבה תחומים אחרים אפשר למצוא מגוון ויזואלי רחב והפרשים גדולים מאוד במחירים. בשונה מהמצאי שיש בחנויות הצילום למיניהן בהם אפשר להזמין צילומים או ציורים מודפסים על קנבס, הפריטים שאני מעצבת הם בעלי קו  עיצובי ייחודי, קומפוזיציה שהושקעה בה מחשבה, רעיון ומסר שעוברים במוצר המעוצב. לפי תפישת העולם שלי, הפריטים הקטנים שבהם אנו מחליטים להשקיע קצת יותר ולבחור משהו שיש בו אמירה ייחודית הם אלה שבסופו של דבר הופכים את החלל המעוצב למיוחד לנו ושונה ממה שרואים באלף בתים אחרים."





http://www.tamuk.co.il/


וגם פייסבוק יש לה: לחצו פה 




וקצת פרטים טכניים:
האם המכירה היא רק באון ליין? 
"אין לי חנות פיזית, אפשר לבוא לסטודיו שלי ולהתרשם מהדוגמאות שקיימות כאן. המכירה בד"כ
מתבצעת טלפונית, מזמינים מוצר, מתייעצים לגבי גודל, במידה ומישהו מעוניין בשינויי צבעים אני מבצעת את השינוי ושולחת קובץ למייל לפני שאני מדפיסה.המוצרים מגיעים עם שליח עד הבית.






והנה נושא ההגרלה השבוית רנאר מקסים בגווני ירוק או כחול יוגרל
בין המשתפים פוסט זה 








תגובה 1:

Blogger Wordpress Gadgets