יום שבת, 15 בספטמבר 2012

השנה שהיתה וזאת שתבוא מתשע"ב לתשע"ג

אני אוהבת את התחלות חדשות, אני מאמינה בסיכומים והפקת לקחים, מאמינה כי תמיד ניתן ללמוד מהישן ולהתפתח לחדש טוב יותר.
לכבוד השנה החדשה, מגישה לכם טיפונת, לקט קטן מכל שעבר עלי בשנה המקצועית שאו טו טו בתוך כמה שעות תסתיים לה ותיפתח לה השנה החדשה.
שרק לא תהיה רעה יותר טפו טפו טפו -ורצוי שתהיה טובה יותר אמן אמן. את הסיכום הזה אני מקדישה לאמא הנפלאה שלי, שהיא יותר מכולם (ולעתים גם יותר ממני) מאמינה ובוטחת בי וכנראה באמת יודעת מה אני שווה...


תשרי 







מתכננת את הפרויקט הראשון לשנה זאת -מכון יופי ברמת אביב




ובוחרת לו את פלטת הצבעים 




שנה טובה שנת תשע"ב -אמן 




חשון 


עדיין בסימן תחילת השנה, מעדכנת אתכם בציטוטים אהובים עלי לקירות הבית בסימן התחלות. 






במקביל מפרסמת קישור ליום כיפור 


ומעדכנת אתכם בפרויקט נוסף שלי


נזעקתי לתקן טעיות של אדריכל הבית- התוצאה היתה עיצוב ותכנון מוצלחים לבית חדש בבניה



 כסלו 



 - ואני גאה לספר שיש לי כבר 500 אוהדים בדף העסק שלי -כבוד


במקביל מחפשת לי השראות לפרויקט חדש, שלצערי נגנז: מסעדה שהיתה אמורה להפתח באזור העסקים ברמת-גן.
אופס, היזם החליט לותר על הפרויקט ואני נשארתי עם השראות מדהימות שעדיין מחכות לביצוע.







טבת 


 והפרויקט של השנה שהוא בעצם הבית המאוד פרטי שלי הולך ומסתיים לו, אנחנו כבר על הארגזים וממש ממש או טו טו עוברים לגור בבית החדש שלנו.
ללא ספק אחד הפרויקטים שלמדתי מהם המון - ברמה האישית והמקצועית.








בזמן תכנון ועיצוב הבית שלי אני אוספת אלפי תמונות ומחלקת אותן לחללים, ללא ספק אחת ההשראות הגדולות ביותר הן המרפסות והגגות של אירופה בכלל ומדינות ים התיכון בפרט.










שבט 


שנה טובה! ( שנה אזרחית)
בבלוג שלי מתפרסם הפוסט שעד לרגע זה זכה לכניסות הרבות ביותר

קבלו אותו שוב 



במקביל לפוסט זה, סדרת הכתבות שלי בבנין ודיור על שיפוץ הדירה שלי מסתיימת ומתאגדת ליומן אחד גדול, לא ידעתי שיהפך מהר מאוד לאורים ותומים של כל כך הרבה אנשים בתהליך השיפוץ שלהם.
 היום עם כל הצניעות שבי, אני מודעת לכך שהכתבות האלו עשו ועושות להרבה אנשים סדר בבלאגן.



מדריך השיפוצים המלא -לגזור ולשמור ( או רק לשמור)


לאחר סיום שיפוץ הדירה שלי שהתמלאה מהר מאוד בצבע פיציתי את עצמי ואת אוהדי בפוסט על 

לבן לבן לבן לבן לבן 




אדר 


אחד הפרויקטים היותר מורכבים בהם עסקתי:כל מה שהיה יכול להסתבך, הסתבך!
נתחיל מכך שהלקוחות שלי חשבו שיצליחו לחיות עם בערך 15 עמודים בבית, שפאת גילו ומצבו זכה לכמה הרחבות שבכל פעם נוספו לו עוד עמודים. נמשיך בכך שמשרד המהנדסים אותו שכר הלקוח שלי לא אהב את הרעיון שיש מעצבת בדירה משם ההמשך היה מהיר: הפכתי להיות המתכננת היחידה בפרויקט, העסקתי את הקונסטרוקטור שלי להורדות כמה מהעמודים, אההה שחכתי לציין שמדובר על לקוחות בעלי פרק א קודם, מה שאומר שמדובר על בית עם הרבה ילדים, ו...מאחר ומדובר גם על אנשים שקרובים לדת, קבלתי הנחייה\בקשה\הוראה לאחר שסיימתי כבר את החלוקה ש.....הרב לא מאשר לשבור קיר אחד מסויים בגלל האנרגיות...הכל מהתחלה..
אבל סוף טוב הכל טוב -וכמו שהלקוחה שלי סכמה את הדברים : " מרב -לקחת לימונים והכנת לנו לימונדה..." ואני??? מעדיפה לקנות לימונדה ישר מהפיצוצייה..







וואוא אין לי מושג איך היא עושה את זה אבל במקביל לעבודה אני גם כותבת במגאזין בניין ודיור
ובגליון פבראור אני זוכה לפרסום 

3 מכתבותיי 




או טו טו נגמר החודש לא לפני שפרויקט חדש נכנס לסיפור, הפעם תכנון וחלוקה מחודשת של דירה מקסימה  עם המון פוטנצייל בהרצליה.













ניסן 


פותחת במקביל לבלוג הזה עוד בלוג שנקרא ארכיון והוא בעצם אוסף בתוכו את כל מקורות ההשראה שלי, אוטו טו פינטרס יגיח וימלא את מקומו

אבל עד אז... 



פרויקט חדש ביהוד...שיפוץ קומה ראשונה בבית שצריך קצת להתעדכן לאחר עזיבת הילדים והגעת הנכדים, שמחתי לגלות שלמרות החזות הנוקשה הצלחתי לשכנע את הלקוחה שלי לפתוח את החלל ואפילו להעז ולהכניס למטבח נגרות לא לבנה!










במקביל לפרויקט זה קבלתי פרויקט מגניב! מאתגר! מאתגר זאת לגמרי המילה
שיפוץ מהיסוד של בית בצפון הארץ: הלקוחות זוג צעיר עם שתי בנות רכשו את הבית כשהוא במצב נוראי, 2 וחצי מפלסים ועוד גלריית גג שזקוקים לתכנון מחדש ושיפוץ רציני, לשמחתי העבודה זורמת למרות המרחק הגאוגרפי הבית נמצא היום כמעט בסוף השיפוץ ואני חסרת סבלנות לראות את התוצאה הסופית.


















במקביל אני מפרסמת עוד פוסט בבלוג שלי והפעם על השראות נוספות

בבית הפרטי שלי 




אייר 


הנה ככה בשקט בשקט מגיע לסיומו עוד פרויקט מאתגר, 2 יחידות דיור על חופה של תל אביב, אחת מהן משמשת את בעל הבית והשנייה הופכת להיות יחידת נופש לתיירים שהיום על פי דיוחו של בעל הבית זוכה להצלחה כבירה בעיקר בשל העיצוב המזמין של היחידה.














ולמי שמחפש יחידת נופש בעיצובי
https://www.airbnb.com/rooms/464027




סיון 


פרויקט הדירה ביהוד הסתיים לו וגם הוא זוכה להצלחה כך לפחות לפי חוות דעת השכנים של לקוחתי..







וגם אני מפנקת את עצמי בלוגו חדש לעסק שלי שהולך וגדל ומצליח




הדירה הפרטית שלי זוכה להצלחה בינלאומית וגם לאומית, עם צילומיה המדהימים של סיון אסקיו, היא מככבת בכמה וכמה כתבות


הראשונה בהם באתר העולמי דייזן ספונג 







ולאחר מכן זוכה לחשיפה גם במגזין "את"








לאחר מסע מדהים באי סיציילה אני חוזרת לארץ עמוסת חוויות והשראות שייכבו בסדרת פוסטים על העיצוב הסיציילני.








תוכלו לקרוא את הסדרה בבלוג שלי הנה קישור

לראשון בניהם 



אב 


כתבה נוספת שלי מתפרסמת

בוואלה בית 


ואני מקבלת את הכבוד להתחיל ולנהל את 

פורום עיצוב הפנים של בניין ודיור -כבוד 



כתבה נוספת באתר בינלאומי על הדירה שלי

והפעם באתר הידוע HOUZZ



במקביל אני מתחילה פרויקט חדש : דירה בת 3 חדרי שינה שעוברת מהפך בעקבות יציאת הילדים מהבית והפיכת החלל על פיו, שכולל בעיקר תכנון מחדש של חדרי הרחצה והפיכת הבית ( במלא מובן המילה) המטבח הקטן עובר כלאחר כבוד לחדר השינה הראשי ויחובר לחלל המגורים













אלול 


עוד הזמנה מחמיאה קבלתי מעורכת מדור הבית של וואלה, להצטרף לצוות הכותבים שלהם
והנה כבר התפרסמה הכתבה 

הראשונה שלי 


ככה ככה בשקט מתחילים לעבוד על דירה בתל אביב הנושקת לנמל
התוכניות כבר פה











והנה כמה דברים שיזלגו להם כבר לשנה הבאה:

  1.  מתחיל לו פרויקט חדש גם הוא בצפון, שיפוץ תכנון ותוספת בנייה בבית בקיבוץ מוקף ירק ונוף, פרויקט שאני מאמינה שיסתמן כהצלחה נוספת בעיקר בזכות החזון והתעוזה של הלקוחה .
  2. ועוד פרויקט חדש ואיזה כיף לעבוד סוף כל סוף בעיר שלי ( בלי נסיעות מפרכות) שנמצא בשלבים ממש ראשונים של מתן התרי הבנייה

וכל אלו כבר יכנסו לסיכום השנה הבאה מין הסתם.

תם סיכום השנה החולפת.
מי יתן והשנה המגיעה תהיה לא פחות טובה מקודמתה ויחד עם זאת שתהיה בהרבה יותר טובה... ( אין סוף לשאפתנות)
ובהזדמנות זאת,אני רוצה להודות באמת מכל הלב מכל הלב.
למשפחה שלי בעיקר לאימא שלי המדהימה שתומכת ודוחפת ונותנת מכל הלב לאורך כל הדרך.
לילדים שלי שיודעים לתת לי את המקום להתפתחות האישית והמקצועית שלי.
לחברים שלי, בעיקר לחברות הנפלאות שמלוות אותי בכל צעד ושעל ונמצאות שם כל פעם שאני צריכה אותן ללא שאלות ללא ביקורת ועם המון אהבה ותמיכה
לכל אנשי המקצוע שמלווים אותי מתחילת הדרך ולמדו לחיות עם כל השגעונות שלי וביחד עוזרים לי ליצור את התוצאות הסופיות ועוזרים לי וללקוחות שלי לקחת את החלום ולהפוך אותו למציאות מושלמת.
וכמובן וכמובן ללקוחות שלי שמאמינים בי שמגעים אלי בזכות מה שאני אני ורק אני.

וכל הקוראים והקוראות האוהדים והאוהדות בבלוג, בדף העסק, בפורום, ובכתבות המקצועיות  תודה תודה.




וסתם שיר לעשות לכם טוב לשנה החדשה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets