יום חמישי, 21 ביוני 2012

אני ואינסטגרם שלי - השקת גלריית התאורה GLOW

לא רק לרכיבה ולא חייבים למצוא אותו מתחת לשמיכה 

יש לי מצלמה שאני אוהבת  (50D Canon EOS) אבל לאחרונה גיליתי את קסמי האינסטגרם, לא כרשת חברתית אבל ככלי נחמד לצילום קצת אחר. 








כשהוזמנתי להשקת גלריית התאורה החדשה GLOW, בקריית שדה התעופה, התלבטתי אם לקחת את המצלמה. ההתלבטות הסתיימה מהר מאוד כשגיליתי שאין לי סוללה טעונה... 



קריסטל

הגלריה, שמשתרעת על שטח של 1,000 מ"ר, מכילה  20 מותגי יוקרה מכל העולם והייתה כר נרחב לצילומים עבורי. הנה כמה מהיצירות במקום שתועדו עם האיפון שלי .


גם ספוטים גם לדים גם צבעוני 


מאחר והגלריה מיועדת לאדריכלים ומעצבים -צריך לתאם פגישה, במקום יועצי תאורה  וניתן לקבל יעוץ תאורה מקצועי וכולל לכל הבית ולגינה. 



תאורת קיר

זכוכית

גם אדומה 

עוד יצירת אומנות 

קריסטל בוהמייני 

בהשראת כדור פורח

קריסטל 30% עופרת 

תאורה עומדת

GLOW

מקסים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets