יום רביעי, 14 במרץ 2012

עורכת התמונות

נתחיל בגילוי נאות: אין לי אייפון. כשאלוהים חילק פלאפונים לבני האנוש, אני הייתי מאלו שעמדו בתור הפלצני שהחליט שאייפון זה להמונים ( לא להתנפל, יש לי אייפוד) אז זהו אין לי אייפון. ואז התחילה היסטריית האינסטגרם שבו כולם לפתע פתאום הפכו צלמים. והרגשתי קצת קצת צביטת קנאה. הבנתי גם שהאפליקציה הפכה להיות אחת מהרשתות החברתיות היותר סוערות, מה שפחות עניין אותי. אבל חשתי קצת מרוצה, מודה. בעיקר כשהייתי בטוחה שהבלקברי שלי מיד יצא עם אפליקציה מתחרה, מה שכמובן לא קורה, כי בלקברי זה מכשיר לאנשים רציניים...( איך לא חשבתי על זה כשלקחתי אותו- אני? רצינית? נו?) 
בשבוע שעבר תוך כדי שיחה אקראית עם המורה הפרטי שלי לאוטוקאד הוא סיפר לי על אתר נפלא שנקרא: אלטרנטיב2. אתר שמציג לך אפליקציות, תוכנות, ותכניות חלופיות לכל מה שאתה מחפש. כמובן שחפרתי בו ולבסוף לאחר סינון קפדני מצאתי את האפליקציה האידאלית עבורי, קלה, פשוטה, מהירה ומשעשעת ומאז כאחוזת דיבוק אני לא יכולה לא לערוך כל צילום שנופל לידי, הילדים שלי בורחים ממני פן ההפוך גם אותם לדמויי וינטאג' עם מסגרת מהוהה סביבם.
אז גם אני הפכתי אמנית. ואני מצרפת כמה דוגמאות נחמדות שכמובן כולן צולמו ועובדו על ידי. וכמובן שלקחתי את אותו הצילום רק על מנת להראות את האפשרויות הגלומות באפליקציה הממש ממש פשוטה הזאת. אז יש לי פיצוי קטן למרות שאין לי אייפון. אני מרוצה. 
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets