יום שבת, 30 ביולי 2011

פינות בדירה השכורה שלי

אני לא בן-אדם ממש מסודר, כאחת כזאת אני מוצאת את עצמי מסדאת את הבית יותר פעמים מאשר בן-אדם מסודר. בעיקר בדירה שכורה שלא ערוכה לשגרת החיים המאוד מבולגנת,אספנית,יוצרת שלי.
ובכל זאת אני מצליחה לצור פינות שאני מאוד אוהבת בדירה השכורה שלי. להנאתכם והשראתכם.ואלו רק מהסלון והמטבח.

אתמול מצאתי מסגרת צבועה בברונזה מזעזע-אפילו בלי לשייף סתם עם סקווצ מתחת לברז מיים- התוצאה

לא כל הספרים שלי בספריה- חלקם על קופסאות העץ שאני אספנית כפייתית שלהן ( יחד עם מסגרת שעדיין לא נתלתה)

לוח שעם שצופה בבד- מאוד חשוב לדעת היכן אנו גרים ואיזו תספורת אני רוצה -במטבח


 מתלה ( שלי כמובן) עם אוסף המברשות,כפות,ועוד כל מיני שלי


לפעמים כשיש ממש בלאגן אני עובדת על הרצפה



מדף לבן מאיקאה, שידה מוינטגמניה ותמונות משפחה באוסף מסגרות

קנה במבוק חצוי מ"קנה קש" חייבים לראות את האולם החדש שלהם בלחי בבני-ברק -בפנים אוסף הצדפים של הבן שלי

כשאין ברירה, משפצת מנורה על שולחן הסלון

גלויות מאיקאה ( מודלייני) במסגרת עבודת יד, המסגרת ששופצה אתמול ומפית ממסעדה בבלוניה איטליה

תמונה שכזאת תלויה בעוד דירה אחת בארץ-מסגרתי גם לאיש שחלק איתי את בולוניה

חלון המטבח וגלעין האבוקדו שאימצתי כבר לפני 3 שנים

מלחיה ופילפליה ממכירה במועדון הותיקים ומקינטה גנובה מהאקס

שולחן העבודה שלי עם חלק מאוסף הקופסאות שלי

שולחן העבודה שלי -מסודר!

קטע אקראי של הספריה שלי

עוד חלק מהספריה

ספרות מקצועית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets