יום רביעי, 8 ביוני 2011

מרב בדרכים בעקבות מקומות מיוחדים1#

רבים מאיתנו עוסקים באיסוף כתחביב, אני אוספת מקומות מיוחדים . אני נהנית לשוטט בדרכים ולאסוף גלריות, חנויות, חצרות ואנשים שאוספים.
השבוע אספתי 3 מקומות מיוחדים.

חלק מהיצירות המוצגות במקום

האנגר לאומנות עכשווית :  לגלריה הגעתי ממש במקרה, הייתי בדרכי לבאקיארד בכפר ויתקין ( בפוסט הבא) , בכניסה למשק סקרן אותי האנגר הגדול והלבן ונכנסתי, את פניי קבלה אסנת בעלת הגלרייה, הסתנורתי מהאומנות במקום. ללא ספק אסנת יודעת ללקט את המיטב מהאומנות הישראלית העכשוית . זאת גלריה מהדור החדש המציגה אמנות ועיצוב עכשוויים באותו חלל, מתוך אמונה שההפרדה הדיכוטומית בין התחומים מתקיימת בעיקר בשפה ופחות רלוונטית בימינו. מטרת הגלריה היא לאפשר לקהל הרחב לרכוש אמנות איכותית במחירים שפויים.


הפתעות במגירות


המגירות הן היבט חשוב בהאנגר לאמנות עכשווית. הן מכילות עבודות מקור והדפסים חתומים של אמנים פעילים וניתן לדפדף בהן במקום.

אומנים ישראליים זוכים לחשיפה

לאחר שנים של עבודה בהוראת אמנות במסגרות שונות, בניהול גלריה, וכאומנית בוגרת האקדמיה לאמנות  בסן פרנסיסקו, ובעת תואר שני בחינוך לאמנות מאוניברסיטת לידס, אסנת ישראלי, בעלת הגלריה הגשימה חלום -  לאפשר לאמנים ותיקים וצעירים להציג ולמכור את עבודותיהם כך שיוכלו להמשיך ליצור ולהתפרנס.

אומנות גרפיטי אצלנו בסלון
האנגר לאומנות עכשווית : דרך מול הים 5, כפר ויתקין.
אתר: ( בהקמה)
אומנות לעם


ממליצה בחום במקום מתנהלות גם פעילויות כגון שיח גלריה עם האמנים המציגים, הרצאות על אמנות ועיצוב, מייצגים, ערבי רישום, ופעילויות בהשתתפות הקהל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets