יום חמישי, 7 באפריל 2011

כרכוב בשרון -חנות קטנה ומטריפה 3#


יש חנות קטנה שנחבאת בעיר קטנה במקום קטן ונחבא אל הכלים.
אני מכירה את הוד השרון כבר מלא שנים.
לא הייתי מגיעה לחנות הזאת, אילולא עדי ( שהבית שלה יככב בפוסט חדש שלי בקרוב) סחבה אותי לשם ביום ראשון, אז שתדעו שהחנות סגורה ביום ראשון..



הגעתי לשם שוב, ביום שני! הפעם סחבתי את אימא שלי והגענו לחנות שהיא בעצם מהדורת שנות ה 20 של המערה של אלדין.


נכנסים ונשבים בקסמם של הדברים, הרהיטים, האביזרים, הפריטים, המנורות, הכלים שיש שם.
קיבל את פנינו שבתאי מבעליו של המקום שהתגלה כאיש מקסים וגילה לנו שגם במחסן יש דברים אם נרצה לראות. פספסנו בכמה ימים את המכירה שהיתה במקום לכבוד משלוח של קונטינר חדש לארץ. חבל.



הפריטים מגיעים מאירופה בעיקר וניתן לקנות אותם משופצים או לא ( ב 30% פחות מהמשופצים) .
צמוד לגלריה יש בית מלאכה בו ניתן לרפד פרטי ריהוט או לשפץ אותם.



אני מצרפת קישור לאתר הגלריה, תוכלו לבדוק את שעות הפתיחה וגם להרשם לרשימת התפוצה וקבל עידכונים.
אתר הגלריה

5 תגובות:

  1. תודה על ההמלצה, עושה חשק לבקר שם. בכלל, יופי של בלוג, אוהבת.

    השבמחק
  2. תודה ,כיף לשמוע מחמאות על הבייביבלוג שלי

    השבמחק
  3. איזה יופי של המלצה, ממש מחמם את הלב. אני מודה
    עד מאוד ובעיקר שמחה שאהבת את הגלריה שלנו.
    תודה גדולה וחג שמח אורית

    השבמחק
  4. האם התמונות עדכניות?

    השבמחק
  5. עדכניות ליום פירסום הפוסט שזה ה 7 לחודש
    מרב

    השבמחק

Blogger Wordpress Gadgets