יום שישי, 21 באוקטובר 2016

בית של מעצבת


החודש לפני 5 שנים עברתי לגור בבית החדש שלנו לאחר שסיימתי שיפוץ מקיף בשתי הקומות שלו.

 השבוע לכבוד השנה החדשה עשיתי ניקיון באינסטגרם שלי.אספתי את הצילומים שצולמו בבית  בשנתיים האחרונות - ביתה של מעצבת :לפעמים מסודר, הרבה מבולגן, לפעמים מלא כביסה בעיקר כשחוזרים מהצבא.לפעמים מאוד נקי, בעיקר בימי רביעי כשהמנקה מגיע.לפעמים אני מתה עליו, לפעמים בא לי לברוח לשנה.שנתיים או לכל החיים.לפעמים יש דברים שאני ממש  מתבאסת שלא עשיתי  ( עוד 5 שקעים במטבח...) לפעמים אני כל כך שמחה על הברקות תכנוניות ( להפוך את חדר השרות לחדר רחצה לבת שלי - מפחית משמעותית את המריבות בית) הבית שלי הוא חי ונושם ובועט ומשתנה כל יום כל שבוע כל חודש כל שנה.
בית הוא המבצר שלנו במלוא מובן המילה. אני אוהבת את הקן שיצרתי לנו פה. 





הסלון 

גוף התאורה של חדר המגורים שלנו ( תקרתי)


המטבח שקיבל את החיפוי שלו רק לפני שנתיים 






המטבח ( כל מה שתלוי בשימוש!) 





גם מבשלים פה ( לא אני, הם -אבל מבשלים) 






מקרר 1#






מקרר 2#






מקרר 3#






תאמינו לי יש שימוש לדברים האלו -הם לא רק פרצוף יפה 






מטבח -אוסף קופסאות קמח מכל העולם 






התאהבתי בארון קיטש הזה בשנייה שראיתי אותו, מראות, זכוכית ורודה ותאורה פנימית - מככב על קיר הסלון 



מקרר 4#





חברת המשפחה החדשה שהצטרפה ממש לפני חודש 





המשרד הביתי שלי 












מממממ..... המדף מעל הניאגרה בחדר  הרחצה שלנו ( את כל הספרים האלו לפחות  מישהו התחיל לקרוא) 





כיור הרחצה בחדר השינה שלנו 



חדר שינה של מעצבת 






החבר הותיק במשפחה שלנו 





חלון ווילון וצללית של חתול 



שלט 




מעצבת בבית שלה שה וא מבצרה וביתה ומשרדה וביתם של אהוביה 







זריחה מהגג





חורף מחלון ביתי





הגג








גג





גג







גג

גג






גג









גג

גג

גג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets