יום שני, 23 במרץ 2015

My Vintage

הרכישות האחרונות שלי לאוסף הוינטאג' הביתי שלי ( חלקי כמובן) 





קנקן חלב נורוגי עם עיטורים אופיינים לתקופה 






סט מושלם של כוסות וצלחות לאספרסו -מושלם למכונה החדשה שלי 







סיבה להציג לכם את חיפי המטבח שלי כשברקע חלק קטו מכלי במטבח והסבוניה המפורסמת של חרסה 






מתלה שיצרתי מחלון ישן - מסננת מהשוק בחיפה וקופסאות תבלינים 





ארגז מסעות שנרכש לחדרה של הבת שלי ( על ידה ) ועוד סט מושלם לקפה הפוך .




זה שיש לי פטיש לקרשי חיתוך אתם יודעים כבר? 






קנקן קפה נורוגי גם הוא לצד צלחות מלמין בצבעוניות משגעת 





קמח, קמח בכל שפה שהיא - אוהבת את הקופסאות -הירוקה מפח הלבנה בציפוי אמאיל -לצידם סיר הפונד הסקנדינבי שלי -מדבים ביופיו 






קצת מחדר העבודה שלי - בובה שאני כבר לא זוכרת איך התגלגלה אלי - ופח ענק מהולנד 




חדר הרחצה שלי : מראה מדנמרק וארונית ספרייה מושלמת להמון דברים של חדר רחצה 






בסלון הספריה הדנית שלי עם אוסף כלי הזכוכית , ליד החלון, קנקן מפריס, קערות בית מרקחת ומתקן פח לפחם  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets