יום רביעי, 25 בינואר 2012

גם לבן זה צבע

אני אוהבת צבעים, מאוד. אבל טוב, גם לבן הוא צבע. אני לא נמנעת מעיצוב בלבן. אני כן מנסה להימנע מעיצוב בלבן שנובע מפחד מצבעים. אני לא מאמינה בעיצוב לבן מתוך התפשרות, במקרה שכזה גם התוצאה הסופית תראה כך. בקרוב אני מתחילה פרויקט חדש שהלקוחה בו הבהירה לי שהיא אוהבת לבן. וזה טוב, זה מעולה אפילו. היא לא אמרה לי שהיא רוצה לבן בגלל שהוא פרקטי או בגלל שהוא לא נמאס או בגלל שהיא לא יודעת להתאים צבעים. היא פשוט אוהבת לבן. אני כבר מתלהבת לקראת הפרויקט ולקראת התוצאה הסופית. אני מאמינה שגם כשמעצבים בלבן צריך לאהוב צבעים. צריך להבין צבעים ובצבעים אני מבינה. 
לפני זמן מה, השיקה חברת נירלט, מניפת לבנים חדשה. במניפה 20 גוונים חדשים של לבן: שמנת, מוקה, אפור, ירוק ופודרה ובנוסף לבן בוהק נקי. רק תארו לכם איזו חגיגה עיצובית ואיזה שוני יכול להיות בין לבן ולבן ולבן. 
ככה בקטנה להתרשמות פצפונת, כמה חללים על בסיס לבן שהדבר האחרון שניתן לומר עליהם זה שהם משעממים. 









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets