יום רביעי, 17 באוגוסט 2011

מרב משוטטת בדרכים - לַכֹּל זְמָן וְעֵת לְכָל חֵפֶץ תַּחַת הַשָּׁמָיִם


כלי מצופה אמייל לקמח ( בגרמנית) בנתיים הכלי הזה נמצא כבר במטבח שלי...

אני מאמינה גדולה בעיצוב אישי, אמיתי, לא כזה שנקנה בחנויות, אלא כזה שמעורר בנו רגש, שכל חפץ יש לו סיפור. בעבודתי כמעצבת אני פוגשת על בסיס יומי פנטזיות של אנשים, לגבי איך היו רוצים שיראה הבית אותו הם מתכננים, מעצבים או משפצים. לעיתים רחוקות אני שומעת משפטים כמו:" אני רוצה שהבית ישקף אותנו כאנשים" ברוב הפעמים אני שומעת משפטים כמו" ראינו בית מדהים אצל חברים שלנו, ראינו באתר תמונה מדהימה" אני מאמינה שגם פה התמונה או הבית של החברים מעורר בהם משהו רגשי ( אני מקווה).

שלל כורסאות מכל מין צבע גזע ודת
ידעתי שאעסוק בעיצוב מגיל צעיר, צבעים, חומרים, חפצים ישנים ריגשו אותי, עבורי להיכנס לחנויות טמבור הישנות ברחוב הרצל של לפני 20 ריגש אותי יותר מאשר להיכנס לחנות בגדים...בשוק הפשפשים בימיו הטובים , ביליתי ימים ( גרתי קרוב אז) ספגתי את הריח של החפצים הישנים, מנסה לנחש איפה היו לפני שהתגלגלו לשוק.

גופי תאורה זכוכית מורנו - ממש לא רק לעשירים
כשגיליתי את דפנה ואלי מוינטאג'מניה ( שישבו אז בכפר סבא בבית המדהים שלהם) זאת היתה אהבה ממבט ראשון ( אצלי בכל אופן) . הגעתי לגן-העדן של הפירוקים. חצר מלאה כל טוב, החל מכלי אמאיל צבעוניים, רהיטים כבדים, מטבחים מפרוקים, מנורות מורנו נדירות ועד חומרי בניין כגון חלונות, דלתות, כיורים, בלטות ( כן בלטות לא אריחים..) .

בגלריה תוכלו למצוא גם רהיטים מעצים מיוחדים ואפילו נדירים -הכל עניין של תזמון
בתחילה קניתי פריטים קטנים ( כי אני גרה בדירה שכורה) אחר כך הצלחתי לגרור לשם כמה לקוחות שלי. וכעת כשאני עומדת בפני שיפוץ הדירה שלי -אני חוגגת! כבר רכשתי שם 2 דלתות, גופי תאורה, שולחן שעובר הסבה להיות דלפק לכיור בחדר רחצה, מראה, כיור  סבוניות ומתלים ישנים של חרסא והיד עוד נטויה...


ארונות מטבח מפירוקים -אם תרצו תוכלו לקבל את הפריטים לאחר שיפוץ
דפנה עברה בנתיים לאנגר ענק במושב נווה נאמן צמוד לכפר סבא, אלי נשאר עם חומרי הבניין בכפר סבא. כך שבעצם מדובר כעת על 2 חנויות.

כבר לא רואים דברים כאלו היום-דמיינו אותה עם ריפוד חדש
מה שאני אוהבת אצל דפנה ואלי, זאת העובדה שעבורם זה לא עסק בלבד, הם חיים ונושמים וינטאג', כל פריט שמגיע אליהם מגיע לאחר בדיקה קפדנית. וניתן אפילו להזמין דברים מסויימים. כמובן שאין אפשרות לצפות אם הפריט שתזמינו יגיע בכלל, אך אם יגיע, דפנה ואלי יזכרו אתכם ויתקשרו לידע אתכם.
מי לא אוהב כלי אמייל עם נקודות?
לאוהבי הז'אנר, הגרים באזור מומלץ להגיע מדי פעם להתעדכן בסחורה החדשה ולאלו שלא גרים באזור כדאי להתעדכן בניוזלטר שדפנה מפיצה במייל, או להיכנס לעמוד הפייסבוק שלהם בו מתעדכנות תמונות חדשות מידי פעם.
מתקן לעיתונים -מקסים!
עולם הולך ונעלם: הוינטאג' הישראלי מגיע בעיקר מבתים מפורקים, של כאלו שהולכים לעולם או עוברים לדיור מוגן או סתם נמאס להם. אט אט עם הקמת מגדלי השן הנוצצים בארצנו, הולך ונגמר מאגר המציאות הללו. בעוד כמה שנים הם ימכרו כעתיקות וכמוצרים נדירים. אתם יודעים מה? גוף תאורה או שניים, כורסת סבא אחת ובעוד כמה שנים הילדים יריבו על הירושה שלכם...
סוס נדנדה
וינטאג' מניה -הגפן 5 נווה נאמן - פרטים על שעות פתיחה וטלפונים בקישור

שלל גופי תאורה כמו חנות סוכריות

אי אפשר לחפש כורסא ולא למצוא לפחות אחת שתתאים לכם

מה השעה? מה המשקל? מאזני הארץ-מוצר הולך ואוזל

כמה יפה? תארו לכם אותה משתלשלת מתקרת סלון בגווני לבן או מוקה - יאמי

לאוהבי הקופסאות למינהן -גן עדן

חותמת

ארון מפירוקים ושרפרף
ארגזי עץ -מתה עליהם

סוס כזה בחדר ילדים לא צריך יותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets