יום שבת, 13 באוגוסט 2011

ויהי אור

זהו, גיליתי את הפאטיש שלי, לא, לא נעליים.
מנורות, גופי תאורה. ולא סתם גופי תאורה שמשתלשלים מהתקרה. כאלו הרי ניתן למצוא בכל אולם תצוגה. אני מחפשת את הישנים, אפופי האבק, החלודה, קרועי החוטים.

הגעתי למסקנה הזאת, לאחר שחזרתי היום מנתניה, יותר גרוע, ממרכז נתניה. עוד יותר גרוע? ממרתף אפוף ריחות בלתי מזוהים שאני אפילו לא רוצה לנחש מה מקורם. ירדתי במדרגות כשאני תוהה אם להתקשר למישהו ולתת לו את הכתובת שלי במידה ולא אחזור הביתה תוך שעה.

אבל יצאתי משם שלמה ובריאה ומחייכת ובתוך שקית מהוהה שעברה לדעתי לפחות 20 ידיים. מנורה קסומה! בדיוק כמו שחפשתי ( טוב אולי לא בדיוק -אם הצלחת היתה ממתכת זה היה נצחון מוחץ).

בשיטוטי ברשת שמתי לב שללא משים אני אוספת תמונות עם מכנה משותף. שמתי לב לכך באקראי ואז הבנתי שאני פשוט מאוהבת במנורה הזאת. אז צפו :









וכעת הנה גופי התאורה שאספתי בשנה האחרונה:


נרכשו בוינטאג'מניה -נוה נאמן



המציאה שלי ממרתף נתנייתי

ויהיו עוד...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets