יום רביעי, 27 ביולי 2011

גג

לדירה החדשה שלי יש גג בן 20 מ"ר, שחציו בנוי עם פרגולת רעפים. היציאה לגג כרגע היא מיחדת פתוחה שבנויה על הגג ותסגר לטובת יחידת שינה עבורי. היציאה לגג אז תהיה גם מחדר השינה שלי וגם מהמדרגות עצמן.

את המרפסת החלטתי לעצב בסגנון ים תכוני עם נגיעות פרובנסיות. הנה כמה תמונות השראה. תהנו.


אלו הצבעים שישלטו בגג

אוהבת את הספסל הבנוי בין שני העציצים

גם פה מקור ההשראה הוא הספסל הבנוי( גם הקמין לא רע בכלל)

אהבתי את הריצוף והפרגולה עם הצמח המטפס

אריחים של נגב בגודל 20 על 20 שכנראה יבחרו לריצוף המרפסת שלי

ספסל בנוי,גוון לבן -למרות שהבת שלי אומרת שנראה כמו מאהל בדואי..

מתכננת כיור ועמדת שרות על הגג-יש לי יופי של שולחן שיכול להתאים עם כיור חרסה

כבר גייסתי את אימא שלי לעצב לי פספס על קיר המרפסת



נישות בקיר -אני צריכה עוד לחשוב איך ליישם אותן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets