יום חמישי, 16 ביוני 2011

מה שיוצא אני מרוצה ( ועוד איך מרוצה)

כשנכנסתי לראשונה לחנות בקניון באשדוד, חשכו עיני, אבל רק לשנייה. אחרי שסילקתי בדמיוני את כל האדום והכסף והנצנצים וההנמכות הנוראיות ומחיצות הגבס המוזרות שלא לדבר על רצפת הלינולנום המנוצנצת. ראיתי חלל גדול בעל פוטנצייל אדיר.




בעלי החנות, זוג צעיר מפתח-תקוה, היו לפני פתיחת החנות הראשונה שלהם למותג שהם בנו ועיצבו- קו חדש לבגדי הריון, קו חדשני וצעיר ומעט נועז ( ושתבינו הלקוחות שלי הם חרדים) וחצוף עם טוויסטים עיצובים.

מאחר והתקציב היה ממש אבל ממש מצומצם, הלכנו על עיצוב פוקציונלי ,פשוט לא מתחכם אבל עם המון ההתייחסות לחלל, לצרכים ולזרימה נכונה בחנות.



הייתי נדיבה בגודל תאי המדידה, הייתי נדיבה בכמות המראות, הייתי נדיבה בתאורה. נשים בהריון הן מאוד חשדניות...בקשר לגוף שלהן ..






במסגרת התקציב ועל מנת ליצור את מקור המשיכה העיצובית - נוצרה רצפת הפסיפס בכניסה ( וגם על מנת לפתור את הצורך בהנמכה של הרצפה באזור פתיחת הדלת) טוויסט נוסף -בספה המדהימה שמצאנו באתר יד2 וריפדנו אותה בבד שמצאנו בבדולינה.






כתם הצבע הנוסף בחנות הגיעה ממדבקת הלוגו שהודבקה מתחת לדלפק המכירה ומוארת ב 3 ספוטים כיצירת אומנות.





בעתיד הקרוב -יתווספו : שידת ווינטאג לחלון הראוה השני, 3 צילומים מעל הספה, שרפרפים שיתאימו לספה בתאי ההלבשה ועוד כמה אקססוריז נחוצים.





בהצלחה למאמאמטרנטי-ממליצה בחום לכל ההריוניות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets